اهدای بیش از ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات به کانون های مساجد استان بوشهر
اهداي بيش از ۱۰ ميليارد ريال تجهيزات به کانون هاي مساجد استان بوشهر

اهدای بیش از ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات به کانون های مساجد استان بوشهر

حجت الاسلام آزور از اهداي بيش از ۱۰ ميليارد ريال تجهيزات به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان بوشهر جهت تقويت حوزه سخت افزاري کانون ها خبر داد.
شناسه خبر : 61432 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان بوشهر، حجت الاسلام جابر آزور گفت: بیش از ۱۰ میلیارد ريال تجهیزات به کانون های مساجد استان جهت تقویت حوزه سخت افزاری آنها اختصاص یافت، این مبلغ از محل اعتبارات و بودجه‌هایی است که با حمایت های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آقای عبدالرحیم افروغ صورت گرفت.

 

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان گفت: در گردهمایی که به مناسبت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تالار لیان بوشهر برگزار شد از چند کانون‌ فرهنگی هنری مساجد استان تقدیر به عمل آمد و بر اساس فعالیت‌های مختلفی که این کانون‌ها در سال ۱۴۰۲ داشتند و امتیازی که برایشان ثبت شد از اعتبارات ستاد بهره‌مند شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: استان بوشهر را باید بعنوان الگوی تولید و ارائه محتوای دینی و ارزشی معرفی کنیم و اگر استان از تجهیزات لازم برخوردار باشد به طور قطع می تواند در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی موفق تر عمل نماید.

 

در این مرحله ۱۱ کانون فرهنگی هنری مساجد مورد حمایت قرار گرفتند.