سامانه " مدیریت جلسات تلاوت قرآن کریم در مساجد" در استان بوشهر رونمایی شد
سامانه " مديريت جلسات تلاوت قرآن کريم در مساجد" در استان بوشهر رونمايي شد

سامانه " مدیریت جلسات تلاوت قرآن کریم در مساجد" در استان بوشهر رونمایی شد

آيين رونمايي از " سامانه مديريت جلسات تلاوت قرآن کريم در مساجد" در قالب طرح ملي «مسجد پايگاه قرآن » در استان بوشهر رونمايي شد.
شناسه خبر : 60977 تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۰۲
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، آیین رونمايي از " سامانه مديريت جلسات تلاوت قرآن کريم در مساجد" در قالب طرح ملی «مسجد پایگاه قرآن» در بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی رونمايي شد.
 
 
در این گردهمایی که به مناسبت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، فعالیت‌های طرح ملی « مسجد، پایگاه قرآنی» در سامانه بچه‌های مسجد و نحوه ثبت قاریان و دعوت از آنان جهت برگزاری محافل قرآنی توسط حجت الاسلام آزور مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تشریح شد.
 
این طرح در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری جلسات تلاوت مجلسی قرآن در مساجد و همچنین ضرورت برقراری ارتباط بین مساجد هم جوار طرح ملی" مسجد پایگاه قرآن" از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.
 
با این سامانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که درخواست قاری برای برگزاری محافل قرآنی دارند، می‌توانند از قاریان ثبت شده در این سامانه با مراجعه به آن، قاری مورد نظر را به محفلشان دعوت کنند.