پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است.
پيوند مسجد و جوانان نقطه مثبتي در احياي کارکردهاي مسجد است.

پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است.

«حجت الاسلام جابر آزور» مدير ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان بوشهر طي نشستي مشترک با «ياسر جمالي» مدير کل ورزش و جوانان استان بوشهر در راستاي هم افزايي ارائه خدمات به نوجوانان و جوانان و گسترش در عرصه هاي فرهنگي، هنري و ورزشي با محوريت مساجد ديدار و گفتگو کردند.
شناسه خبر : 60406 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۷

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، «حجت الاسلام جابر آزور» مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر طی نشستی مشترک با «یاسر جمالی» مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در راستای هم افزایی ارائه خدمات به نوجوانان و جوانان و گسترش در عرصه های فرهنگی، هنری و ورزشی با محوریت مساجد دیدار و گفتگو کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با ارائه گزارشی از فعالیت های اجرایی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، گفت: کانون ها فعالیت های مختلفی را در عرصه های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی در طول سال داشته و علاوه بر آن به طور خاص برای اوقات فراغت برنامه ریزی های متنوعی را در سطح مساجد انجام دادند.

 

وی اظهار کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد کانون های مساجد و اداره ورزش و جوانان در زمینه فعالیت کانون های فرهنگی هنری به جهت جذب و فعالیت جوانان دارای اهمیت ویژه ای است و انتظار می رود تعامل بین دو اداره به جهت پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف سازمانی هر دو اداره پیش برود .

 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان می تواند در راستای حمایت از فعالیت های فرهنگی ورزشی نقش موثری داشته باشد و ما باید با هم‌افزایی کانون‌های مساجد و اداره کل ورزش و جوانان در این مسیر گام‌های موثری برداریم.

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به مساجد در فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و هنری، گفت: امیدواریم بتوانیم با هم افزایی از ظرفیت‌های مختلف در راستای فعال کردن مساجد گام برداریم و مساجد ما پرشور و نشاط تر شوند و همچنین شاهد کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شویم.

 

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: ما سعی داریم ظرفیت‌های خود را در اختیار مسجد و بچه‌های مسجد قرار دهیم و امیدواریم بتوانیم با همکاری کانون‌های مساجد به این هدف دست پیدا کنیم.