یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی است.
يکي از مطالبات مهم مقام معظم رهبري (مدظله العالي) تبديل مساجد به پايگاه هاي قرآني است.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر:

یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی است.

نشست قاريان و اساتيد قرآني طرح «مسجد، پايگاه قرآن» استان بوشهر با هدف هم افزايي ظرفيت هاي قرآني کانون هاي فرهنگي هنري مساجد و شناسايي و توجيه قاريان علاقه مند به شرکت در اين طرح برگزار شد.
شناسه خبر : 59166 تاریخ انتشار : ۱ بهمن ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، نشست قاریان و اساتید قرآنی طرح «مسجد، پایگاه قرآن» استان با هدف هم افزایی ظرفیت های قرآنی کانون های فرهنگی هنری مساجد و شناسایی و توجیه قاریان علاقه مند به شرکت در این طرح برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جابر آزور در این نشست گفت: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی است که در راستای تحقق منویات معظم له برنامه ها و طرح های قرآنی از جمله برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در کانون های مساجد کشور در حال برگزاری است.

 

وی افزود: در استان بوشهر نیز با همکاری کانون های فرهنگی هنری و ارکان مساجد، پایگاه های قرآنی راه اندازی شده اند و در راستای اجرای طرح «مسجد، پایگاه قرآن» کرسی های تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان برجسته و ممتاز ملی و بین المللی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر خطاب به اساتید و مربیان حاضر در جلسه تصریح کرد: امیدواریم با حضور شما در مساجد و همچنین اهتمام به تلاوت مجلسی، قرآن از مهجوریت خارج شده و این گفتمان و فرهنگ سازی به نحو احسن شکل بگیرد.