برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مدیران کانون های تخصصی خواهران بوشهر
برگزاري دوره آموزشي توانمندسازي مديران کانون هاي تخصصي خواهران بوشهر

برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی مدیران کانون های تخصصی خواهران بوشهر

دوره آموزشي مديران کانون هاي تخصصي خواهران استان بوشهر با هدف الگوسازي و توانمندسازي مديران اين کانون ها برگزار شد.
شناسه خبر : 53435 تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین «جابر آزور» اظهار کرد: باید برنامه جامع برای همگرایی نهاد‌های فرهنگی و دینی در مساجد وجود داشته باشد پس اصل و سبک کار در مساجد باید تشکیلاتی و تربیتی باشد و رویکردی که در امور تربیتی اتخاذ می‌شود، باید دارای برنامه ریزی صحیح و هدفمند باشند.

 

وی ادامه داد: برای اولین دوره آموزشی توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی خواهران استان بوشهر، از مدیران ۳۰ کانون خواهر دعوت شد تا در گام بعدی برای توانمندسازی آنان تلاش شود و هر کدام از آنان در روستا، شهر و مساجد خود به فعالیت های حوزه تخصصی خواهران بپردازند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر اضافه کرد: برای استفاده بهتر از ظرفیت خواهران برای اهداف پیش بینی شده، تلاش می کنیم کانون فرهنگی هنری مساجد را فعال تر کرده و با انجام کار تیمی و تشکیلاتی، خواهران فعال را شناسایی و با ظرفیت کانون آشنا کنیم.

 

همچنین عبدالرحیم افروغ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان و اجرای برنامه های فرهنگی هنری با محوریت مساجد  از جمله مهمترین رسالت کانون های فرهنگی هنری مساجد و بخصوص کانون های خواهران است.

 

در ادامه رقیه زنگنه نژاد، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر ابراز داشت: جایگاه زن در منظومه فکر دینی، جایگاه بسیار رفیعی است و مبتنی بر ریشه ای تاریخی و انسان شناختی و ناظر به ویژگی ها و دایره تاثیرگذاری زن باز تعریف می شود.