شهادت سرچشمه همه پاداش‌های نیک الهی است
شهادت سرچشمه همه پاداش‌هاي نيک الهي است
استاد نهج‌البلاغه در جلسه تفسیر کانون نینوا مطرح کرد:

شهادت سرچشمه همه پاداش‌های نیک الهی است

مفسر جلسات قرآني کانون‌ فرهنگي - هنري نينوا مسجد شيخ سعدون شهر بوشهر گفت: شهادت‌طلبي و اعتقادات ديني يکي از ريشه‌هاي ايماني انسان‌ها است و شهادت سرچشمه همه پاداش‌هاي نيک الهي است.
شناسه خبر : 42971 تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) از استان بوشهر: شامگاه ۲۳ آذرماه، چهارصد و نود و چهارمين جلسه هفتگي قرآن و تفسير نهج‌البلاغه، با حضور عبدالله فاتحي، استاد حوزه و دانشگاه، از سوي دفتر جبهه موتلفه اسلامي و با همکاري کانون فرهنگي هنري نينوا مسجد شيخ سعدون در محله ايثار منطقه ۱ بندر بوشهر برگزار شد.

 

شهادت سرچشمه همه پاداش‌هاي نيک الهي است

 

عبدالله فاتحي با بيان اين مطلب که باورديني نجات‌بخش انسان‌ها از دار مکافات است، اظهارکرد: شهادت‌طلبي و اعتقادات ديني يکي از ريشه ايماني انسان‌ها است و شهادت سرچشمه همه پاداش‌هاي نيک الهي است.

 

وي با اشاره به اينکه سپاس و ستايش و پرستش مختص ذات خداست، افزود: نور درخشان سنت و علوم و احکام الهي در چهره و اعمال پيامبر اسلام(ص) نمايان بوده است.

 

تبيين ويژگي‌هاي شخصيتي پيغمبر خدا

 

فاتحي به تبيين سيره شخصيتي حضرت خاتم‌الانبياء(ص) در حوزه قرآن و سنت پرداخت و تصريح کرد: صداقت در بيان يکي از نکات نشان‌دهنده حقانيت و قاطعيت پيامبر مکرم اسلام(ص) است.

 

مفسر جلسات قرآني کانون‌ فرهنگي - هنري نينوا مسجد شيخ سعدون شهر بوشهر بيان کرد: پيامبر اسلام(ص) با ترويج آيات قرآن موجب بيداري و بصيرت از مسائل روز در مردم مي‌شد و آنها را از گناه کردن باز‌مي‌داشت و اين يکي از ويژگي‌هاي شخصيتي پيغمبر خدا بود.

کلمات کلیدی: شهادت