برگزاری چهارصد عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در استان بوشهر
برگزاري چهارصد عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در استان بوشهر

برگزاری چهارصد عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در استان بوشهر

در جريان برگزاري جلسه هم‌انديشي اجراي برنامه‌ها و طرح هاي هفته کتاب با معاون فرهنگي و رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بوشهر، اجراي 400 عنوان برنامه به مناسبت اين ايام مورد بررسي قرار گرفت.
شناسه خبر : 42155 تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: نشست هم اندیشی با معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت اجرای 400 برنامه در هفته کتاب در دفتر معاون فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام «جابر آزور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری  مساجد استان بوشهردر این نشست با اشاره به اجرای برنامه های مشترک با بدنه مردمی گفت: برای انجام کارهای تربیتی با توجه به پتانسیل و ظرفیت موجود کانون ها ، شناسایی و تقویت شوند.

این گزارش می افزاید: در ادامه این هم اندیشی «وحید حیدری»  گفت: از 400 برنامه تعریف شده در هفته کتاب جشنواره ملی فجر تا فجر با موضوع نماز و همچنین جشنواره داستان کودک با موضوع امام رضا(ع) شاخص ترین برنامه هایی است که در دست انجام این کارگروه است .

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در ادامه افزود : افتتاح چند کتابخانه و بازدید از کتابخانه چند کانون روستایی برای اهداء کتاب در هفته کتاب از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی است.

کلمات کلیدی: نشست هفته کتاب