میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان بوشهر از اجرای طرح‌های متنوع به مناسبت هفته کتاب
ميزباني ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان بوشهر از اجراي طرح‌هاي متنوع به مناسبت هفته کتاب

میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان بوشهر از اجرای طرح‌های متنوع به مناسبت هفته کتاب

حجت‌الاسلام آزور، از اجراي چندين طرح به مناسبت فرارسيدن هفته کتاب در سطح کانون‌هاي مساجد استان بوشهر خبر داد.
شناسه خبر : 42017 تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر : امروز (یکشنبه 15 آبان)در  نشست هم‌اندیشی طرح های اجرایی هفته کتاب با مدیر کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، طی سخنانی بیان کرد: کتاب، معلمی ساده و صمیمی و همیشه در دسترس است که سرمایه معنوی را در اختیار ما قرار می دهد؛ مطالعه، با نیّت خالص، عبادتی بزرگ است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ادامه داد: توسعه و رشد همه‌جانبه جامعه بدون در نظر گرفتن مطالعه و کتاب انکار ناپذیر است؛ از این جهت، کتاب و کتاب خوانی، از مقوله های قابل توجه فرهنگی است که ترویج آن در جامعه ضروری به نظر می رسد.

وی همچنین با تاکید به ارتباط با روحانیون فعال در این عرصه گفت: اجرای این طرح نیاز به راهنما و هدایتگر دارد وروحانیون می توانند مرکز صقل این طرح باشند تا به عنوان نیروی محرکه قرار گیرند و با مشارکت و هم افزایی نیروها طرح اجرا شود.

بر پایه این گزارش: در ادامه «حیدر راهب» مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در خصوص طرح های اجرایی در هفته کتاب گفت: تشکیل میز گرد کتابخوانی با همکاری نهادهای فرهنگی پیرامون حوزه کتاب و کتابخوانی یکی از اهداف طرح های هفته کتاب است که تجمیعی از طرح های مختلف در این میزگرد مورد بررسی قرار می گیرد .

وی همچنین با اشاره به طرح پیشنهادی طرح «طاقچه کتاب» افزود: ستاد هماهنگی  کانون های فرهنگی هنری مساجد و کانون هایی که ظرفیت کار در این حوزه را دارند جهت همکاری با طرح معرفی کنند.

کلمات کلیدی: اجراي طرح طاقچه کتاب