13 آبان حماسه مقاومت ، ایستادگی و استکبار ستیزی
13 آبان حماسه مقاومت ، ايستادگي و استکبار ستيزي

13 آبان حماسه مقاومت ، ایستادگی و استکبار ستیزی

حماسه اي ديگر براي مقاومت و استکبار ستيزي در 13 آبان در تمامي شهرستان هاي بوشهر به همت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد رقم خورد.
شناسه خبر : 41978 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۷

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: مراسم راهپیمایی 13 آبان پرشور از ساالهای پیش با حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتادی روز جمعه مصادف با 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر آیت الله صفایی بوشهری، استاندار ، خانواده معظم شهدا در بوشهر برگزار شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان اظهار داشت: مردم ایران از دانش‌آموزان تا همه مسئولان یکپارچه پای کار انقلاب ایستاده و انقلابی هستند جز عده‌ای قلیل که در هر فرصت دنبال مشکل‌آفرینی برای کشور و نظام هستند.

حاجی بابایی با بیان اینکه فرزندان ما و دانش‌آموزان و دانشجویان به‌عنوان سرمایه کشور هستند، بیان داشت : اگر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش اجرا شود آسیبی به کشور نمی‌رسد. آموزش و پرورش و معلم و دانش‌آموز بالاترین سرمایه و در خدمت نظام هستند. پس دشمن با این مواضع کار دارد، با مدرسه و دانشگاه کار دارد باید این موضوع را درک کرد.

 گفتنی است حضور اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد در این راهپیمایی شور و و شکوه خاصی به این مراسم بخشید.