نشست هم‌اندیشی گرامیداشت هفته کتاب ویژه کانون‌های مساجد بوشهر برگزار شد
نشست هم‌انديشي گراميداشت هفته کتاب ويژه کانون‌هاي مساجد بوشهر برگزار شد

نشست هم‌اندیشی گرامیداشت هفته کتاب ویژه کانون‌های مساجد بوشهر برگزار شد

اولين نشست هم انديشي هفته کتاب و کتابخواني ويژه کانون هاي فرهنگي هنري و کتابخانه هاي مساجد با حضور کارشناسان ستاد استان برگزار شد.
شناسه خبر : 41892 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: اولین نشست هم اندیشی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر پیرامون هفته کتاب و کتابخوانی در محل ستاد استان برگزار شد.

حجت الاسلام جابر آزور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در خصوص این طرح اظهار داشت: کتاب یکى از ارزشمند‌ترین فرآورده‌هاى بشرى و گنجینه‌ى بزرگ‌ترین ثروت‌هاى بشر یعنى دانش و تحقیق است .

وی همچنین بیان داشت: کتاب، مادر تمدن‌ها و نیز عصاره‌ى آن‌ها است و بشر با پدید آوردن کتاب، درس‌هاى بى‌شمارى را که در کتاب تکوین بدو آموخته شده گرد مى‌آورد و در محیط بشرى، منتشر مى‌سازد و بدین‌گونه روزبه‌ روز گنجینه‌ى ثروت بشرى، غناى بیشتر مى‌یابد.

حجت الاسلام آزوردر ادامه گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌ها علیه تهاجم فرهنگی، رواج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه است ، در این راستا برنامه ریزی صحیح فرهنگی علاوه بر حفظ هویت عقیدتی و قومی عاملی است که منجر به ایستادگی در مقابل هجوم فرهنگ  بیگانه می‌شود.

در این نشست پیرامون هفته کتاب و کتابخوانی طرح های پیشنهادی و همچنین نظرات راهبردی جهت ارائه بهتر برنامه های سی امین دوره هفته کتاب ویژه کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های مساجد مورد بحث و بررسی قرارگرفت.