دیدار با خانواده شهید «احمد اسدی» با حضور اعضای کانون نور الزهرا (س) برازجان
ديدار با خانواده شهيد «احمد اسدي» با حضور اعضاي کانون نور الزهرا (س) برازجان
مدیر کانون نورالزهرا (س)؛

دیدار با خانواده شهید «احمد اسدی» با حضور اعضای کانون نور الزهرا (س) برازجان

اعضاي کانون فرهنگي هنري نور الزهرا(س) برازجان، در راستاي گراميداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهيد «احمد اسدي» ديدار کردند.
شناسه خبر : 41331 تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، اعضاي کانون فرهنگي هنري نورالزهرا (س) به همراه اعضاي پايگاه مقاومت بسيج انصارالحسين (ع) و اعضاي هيات امناي مسجد فاطمه الزهرا (س) برازجان با خانواده معزز سردار شهيد «احمد اسدي» ديدار و گفت و گو کردند.

«حسين مهدوي» در اين ديدار با تجليل از مقام والاي شهدا از صبر و استقامت خانواده اين شهيد بزرگوار، قدرداني کرد و گفت: ديدار با شهدا براي ما روحيه و ديدار با والدين شهدا و تکريم آنان، وظيفه‌اي ديني که بر عهده ما است .

 مسئول هيئت امناي مسجد فاطمه الزهرا (س) خاطرنشان کرد: بي شک ايثارگري‌هاي شهدا موجب پيروزي کشورمان در جنگ تحميلي و حفظ نظام جمهوري اسلامي شد، لذا همه ما مديون خانواده‌هاي شهدا هستيم.

در پايان اين مراسم از خانواده بزرگوار شهيد احمد اسدي تقدير شد و مهمانان با خانواده اين شهيد عکس يادگاري گرفتند.

 

گفتنی است شهيد احمد اسدي فرمانده گردان تخريب تيپ ۱۳ اميرالمومنين (ع) در زمان جنگ تحميلي بود که در تاريخ چهارم تيرماه سال  1367 در جاده اهواز خرمشهر بر اثر اصابت موشک به خودرو همراه با شهيدان «غلامرضا کشتکار، محمد حسين کريمي و علي خمشايا» دعوت حق را لبيک گفت و شهد شيرين شهادت را نوشيدند.