رزمایش سلامت به همت بچه های مسجد در روستای درودگاه
رزمايش سلامت به همت بچه هاي مسجد در روستاي درودگاه

رزمایش سلامت به همت بچه های مسجد در روستای درودگاه

طي رزمايشي اهالي روستاي درودگاه به همت کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) ويزيت رايگان شدند.
شناسه خبر : 39043 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان بوشهر: در راستای خدمات بهداشتی و درمانی عمومی جامعه و کاهش هزینه های پزشکی مقوله ای که همیشه مورد تاکید رهبری انقلاب اسلامی بوده ؛ ویزیت رایگان مردم طی رزمایشی در روستای درودگاه انجام پذیرفت.

 

در این رزمایش که به همت و تلاش  گروه جهادگران فاطمی، کانون های مساجد درودگاه،بسیج جامعه پزشکی استان و مجموعه های فرهنگی اجتماعی روستا در مدرسه شهید کریمی راد انجام گرفت ، پزشکان متخصص بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در روز های پنج شنبه و جمعه 9 و 10 تیرماه خدمات درمانی رایگان به روستانشینان ارائه دادند. 

دکتر خویش دوست رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان بیان داشت : در این رزمایش 9 متخصص اعم از متخصص داخلی ، اطفال ، ارتوپد ، چشم پزشک ، زنان و زایمان ، جراح عمومی ، خدمات دندان پزشکی ، مشاوره سلامت روان و مشاوره تغذیه به ارائه خدمات رایگان پرداخته‌اند.

در روز دوم این رزمایش سلامت هم ، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس ، احمد بنافی فرماندار شهرستان و ابوالقاسم  شریفی بخشدار سعدآباد و هیات همراه جهت بازدید میدانی حضور پیدا کردند.

فرماندار دشتستان در این بازدید اظهار داشت: دسترسی مناسب و عادلانه به خدمات سلامت رایگان از اهداف دولت سیزدهم است و  استمرار این نوع کارهای جهادی در شهرستان خواست همه ما مسئولان و مردم می باشد و ما موظف هستیم از آنها حمایت کنیم.

رضایی نماینده دشتستان در مجلس هم افزود : توسعه خدمات  به مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت‌های اساسی و مهم نظام سلامت کشور است .

گفتنی است نماینده مردم دشتستان  ضمن تشکر از بچه های مساجد روستا جهت برگزاری این رزمایش جهادی ، این نوید را هم به مردم درودگاه داد که با همکاری فرماندار  در تلاش و رایزنی نهایی با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی جهت ایجاد مرکز شبانه روزی بهداشت و درمان در درودگاه است.

کلمات کلیدی: رزمايش سلامت