نشست صمیمانه امام جمعه بوشهر در جمع جوانان و نوجوانان مسجدی شهرستان تنگستان
نشست صميمانه امام جمعه بوشهر در جمع جوانان و نوجوانان مسجدي شهرستان تنگستان

نشست صمیمانه امام جمعه بوشهر در جمع جوانان و نوجوانان مسجدی شهرستان تنگستان

آيت الله صفايي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور مسئولين استان و شهرستان تنگستان با نوجوانان و جوانان مسجدي ديدار کرد.
شناسه خبر : 38383 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضورعلیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهرو احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان و تنی چند از مسئولین شهرستان، عصر پنجشنبه در کانون فرهنگی هنری (مصلی ) با نوجوانان و جوانان مسجدی و کانونی شهرستان تنگستان دیدار کرد.

 ایت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ایران و استان بوشهر مدیون تنگستان است خاطرنشان کرد: قدر خودتان را بدانید و همت کنید که تنگستانی بسازید که شایسته تنگستانی‌ها است.

وی در نشست با جوانان تنگستان بیان داشت: شهرستان تنگستان سرزمین مقاومت و ایستادگی در مقابل استعمار و استکبار است.

امام جمعه بوشهرخطاب به جوانان تصریح کرد: جوان و جوانی دوره‌ای است که شخصیت حقیقی انسان شکل می‌گیرد به همین خاطر جوانان عزیز ما باید این دوره رابیشتر قدر بدانند و از آن بیشترین استفاده در جهت رشد و پیشرفت همه جانبه کشورخود نمایند.

آیت الله صفایی در پایان افزود: جوانان این مرز و بوم باید درعرصه رفتار ، مبتنی بر هدایت های الهی، در حوزه معماری  و مهندسی  بر اساس پردازش  معرفت  و ایمان  و در عرصه علم و فن آوری و اقتدار بخشی به ایران و نظام اسلامی پرتوان و با صلابت تلاش کنند.

 گفتنی است در پایان این نشست چند تن از جوانان و نوجوانان خواهر و برادر در رابطه با مسائل و مشکلات حوزه های  مختلف مطالب و سوالاتی را بیان کردند.