نخستین هم‌اندیشی فهما 1401 در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان بوشهر برگزار شد
نخستين هم‌انديشي فهما 1401 در ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان بوشهر برگزار شد

نخستین هم‌اندیشی فهما 1401 در ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان بوشهر برگزار شد

نخستين هم‌انديشي فهما 1401 با حضور کارشناسان استاني در محل ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان بوشهر برگزار شد.
شناسه خبر : 38299 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان بوشهر: اولین نشست هم اندیشی فهما 1401 در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر برگزار شد.

 

«علیرضا پولاد» در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: اهمیت نقش مسجد برکسی پوشیده نیست و محوریت این نقش را امام جماعت هر مسجد و محله به عهده دارد و این نقش در فعالیت های کانون های مساجد در چهارمین رویداد ملی فهما طراحی شده وقابل اجرا است.

 

مدیر ستاد فهما استان بوشهر ادامه داد: چهارمین دوره این رویداد همانند سال گذشته در سه شبستان و دوازده رواق برگزار می شود.

 

 وی شاخص های مهارتی (آموزشی)، میدانی، رقابتی (جشنواره‌ای)، شبکه‌ای، تعاملی و خودجوش  هویتی و ساماندهی را مهمترین گستره فعالیت های کانون ها در این رویداد برشمرد و افزود: این فعالیت‌ها زیر نظر ائمه جماعات در مساجد برگزار می شود.

 

وی در ادامه گفت: کانون ها با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های خود می توانند یک تا سه رواق را برای شرکت در رویداد فهما انتخاب کنند.

 

پولاد همچنین مسجد محوری، نگاه تشکیلاتی، پیوست رسانه ای، جاذبه آفرینی هنری، خودکفایی را شاخص های میدانی ارزیابی فعالیت‌های کانون در رواق های دوازده گانه عنوان کرد.

 

گفتنی است در ادامه این نشست اقدامات صورت پذیرفته از ابتدای آغاز این طرح توسط هر کارشناس بررسی و همچنین پیشنهادات و راه کارهایی برای تسهیل روند این طرح در شهرستان های مرتبط با هر کارشناس ارائه شد

کلمات کلیدی: فهما 1401