آغاز دهه کرامت در شهرستان دیر
آغاز دهه کرامت در شهرستان دير

آغاز دهه کرامت در شهرستان دیر

نشست هماهنگي ستاد جشن هاي زير سايه خورشيد با حضور امام جمعه شهرستان دير برگزار شد.
شناسه خبر : 38049 تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: جلسه هماهنگی ستاد زیر سایه خورشید شهرستان دیر با حضورامام جمعه مرکز شهرستان ومسئولین شهرستان برگزار شد.

 به بهانه  فرارسیدن آغاز دهه کرامت  و جشن های زیر سایه خورشید که با حضور خدام  بارگاه  منور امام هشتم برگزار می شود ؛ تیم ستاد زیر سایه خورشید شهرستان با امام جمعه مرکز شهرستان و جمعی از مسئولان دیدار کردند

در این دیدار حجت الاسلام حسینی امام جمعه مرکز شهرستان به ایراد سخنانی در جهت استفاده فرهنگی و اجتماعی و احیای روحیه و فرهنگ  رضوی و معنوی در سطح جامعه پرداختند.

ایشان در ابتدا با تسلیت چهارده خرداد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و گرامیداشت ۱۵ خرداد  از اهمیت دهه کرامت امسال با توجه به اقدام موهن  در جشنواره کن و توهین به ساحت مقدس امام هشتم امام علی بن موسی الرضا (ع)  گفتند.

حسینی با قدردانی‌از دست اندرکاران ستاد زیر سایه خورشید از همه مسئولان  خواستند در جهت هرچه بهتربرگزار شدن این دهه از حضور خدام حرم مطهر رضوی اقدامات و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 در ابتدای مراسم عباس ارتفاعی مسئول ستاد زیر سایه خورشید شهرستان دیر گزارشی از برنامه های ابلاغی و برنامه های ستاد زیر سایه خورشید ارائه کردند.

در ادامه میرزایی مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان از اقدامات انجام شده در جهت ترویج فرهنگ رضوی و محرومیت زدایی گزارشی را بیان کردند.

عبدالله میرزایی گفت: دردهه کرامت امسال دو تن شکرو مرغ با همکاری کمیته امداد آماده شده به نیازمندان روستای لمیدان خبر داد.

وی در پایان گفت: حدود 90 نفراز زائر اولی ها در قالب کاروان زیارت اولی ها روز شنبه 14 خردادماه به مشهد مقدس اعزام شدند.

در ادامه نیز آقایان عاشوری و سلیمانی گزارشی از برنامه های استقبال و جشن همگانی با حضور خدام در شهرهای دوراهک و بردستان ارائه دادند.

جشن زیر سایه خورشید و حضور خدام بارگاه رضوی روز چهارشنبه 18 خردادماه در شهرستان دیر برگزار خواهد شد.