ادامه پویش « سلام فرمانده» در بوشهر
ادامه پويش « سلام فرمانده» در بوشهر
مدیر ستاد فهما استان بوشهر خبر داد؛

ادامه پویش « سلام فرمانده» در بوشهر

سرود «سلام فرمانده» با حضور اجنماع 1000 نفري نسل امام زماني (عج) در ميدان رئيسعلي دلواري 16 خرداد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 37828 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

«علیرضا پولاد» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر، از ادامه پویش سرود « سلام فرمانده» در این استان خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر افزود: پویش سلام فرمانده همچنان ادامه دارد و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با همکاری دیگر نهادها در نظر دارد اجتماع بزرگ 1000 نفری نسل امام زمانی ها را با حضور ابوذر روحی خواننده این اثر در تاریخ 16 خرداد در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس و میدان رئیسعلی دلواری که نشان استقامت و شجاعت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و ایران است به نمایش بگذارد.

 

پولاد در ادامه گفت: سرود « سلام فرمانده» سرودی ولایی است که این روزها به زمزمه کودکان و نوجوانان ایرانی تبدیل شده در جای جای ایران اسلامی  به منظور تجدید عهد این  نسل با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعلام دلدادگی به رهبر معظم انقلاب اسلامی( مدظله العالی) ومنجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) وهمچنین  با هدف معرفی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی فرزندان ایران اجرا می شود.

 

 مدیر ستاد فهما استان بوشهر اظهار داشت: قرار است اجتماع بزرگ « سلام فرمانده» با حضور خانواده ها، دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در تاریخ 16 خرداد اجرا شود و در این مراسم صرفا بچه ها اجرا کننده نیستند بلکه بزرگتر ها نیز این سرود را زمزمه می کنند تا دنیا بداند دین باوری و اخلاص برای تمامی آزادیخواهان و مشتاقان ظهور به عنصری جاویان تبدیل شده است.

 

گفتنی است اجرای این پویش به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر و با همکاری دستگاه های اجرایی استان و پایگاه های مقاومت بسیج و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به اجرا در خواهد آمد.

کلمات کلیدی: پويش سلام فرمانده