کانون‌های مساجد استان بوشهر برای رفع فقر مطلق پای کار می‌آیند/تشکیل بانک اطلاعاتی از نیازمندان
کانون‌هاي مساجد استان بوشهر براي رفع فقر مطلق پاي کار مي‌آيند/تشکيل بانک اطلاعاتي از نيازمندان
مدیر ستاد فهما استان بوشهر خبر داد:

کانون‌های مساجد استان بوشهر برای رفع فقر مطلق پای کار می‌آیند/تشکیل بانک اطلاعاتی از نیازمندان

پولاد از اجرايي شدن طرح رفع فقر مطلق به همت ستاد کانون فرهنگي هنري مساجد استان بوشهر خبر داد و گفت: در اين راستا بانک اطلاعاتي از نيازمندان استان با همکاري برخي نهادها و مشارکت بچه‌هاي مسجد تشکيل مي‌شود.
شناسه خبر : 37327 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

«علیرضا پولاد» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان بوشهر، از اجرایی شدن طرح رفع فقر مطلق به همت ستاد کانون های مساجد بوشهر خبر داد.

 

مدیر ستاد فهما استان بوشهر افزود: رفع فقر مطلق در دستور کار جدی دولت است و باید در راستای رفع مشکلات معیشتی نیازمندان بیش از پیش وارد میدان شویم.

 

وی با بیان اینکه باید رفاه مطلوب جامعه ایرانی که مد نظر ریاست جمهوری است به جدیدت دنبال شود، تصریح کرد: در این راستا و با هدف همراه شدن با این طرح عظیم تشکیل بانک اطلاعاتی دقیق،  از اصلی ترین برنامه‌های ستاد فهما استان بوشهر است که با همکاری ادارات شهرستان، فرمانداری‌ها و مشارکت سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کار و رفاه اجتماعی صورت می پذیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان بوشهر در مورد اجرایی شدن این طرح افزود: در این راستا اعضای کانون های فرهنگی در شهر و محلات خود در قالب گروه های بسیج جهادی و جهاد سازندگی به جمع‌آوری اطلاعات و  اقدام به شناسایی این افراد برای رفع دغدغه های آنها در زمینه خوراک و معیشت می کنند.

پولاد با تاکید به نقش مهم بهزیستی و  کمیته امداد امام خمینی (ره) در هدفمند کردن و پیشرفت در طرح‌هایی از این قبیل گفت: با اقدام جهادی و مشارکت همگانی دستگاه‌های مربوط سعی بر این است تا مشکلات و دغدغه‌های این قشر آسیب پذیر  هرچه زودتر مرتفع شود.

کلمات کلیدی: رفع فقر مطلق