بچه‌های مسجدی ظرفیت مطلوبی برای انتصابات دولتی دارند
بچه‌هاي مسجدي ظرفيت مطلوبي براي انتصابات دولتي دارند
مدیر ستاد فهما استان بوشهر؛

بچه‌های مسجدی ظرفیت مطلوبی برای انتصابات دولتی دارند

پولاد، در حمايت از ظرفيت بي‌بديل کانون‌هاي فرهنگي مساجد گفت: ورود افراد مخلص و انقلابي به بدنه دولت بازدهي بيشتري به همراه دارد.
شناسه خبر : 37326 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: «علیرضا پولاد» در جریان برگزاری ضیافت افطار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر به میزبانی نماینده ولی فقیه در استان، طی سخنانی با بیان اینکه دولت ها عموما یکی از وظایف خود را پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی می­ دانند؛ اظهار کرد: در این راستا است که دولت های مختلف بودجه و هزینه ­های زیادی را صرف این مساله می ­کنند اما تجربه نشان داده ورود افراد مخلص و انقلابی و جذب این افراد به بدنه دولت از موفقیت و بازدهی بیشتری برخوردار است.

 

مدیر ستاد فهما استان بوشهر افزود: در این میان مساجد به عنوان مردمی‌­ترین و معنوی­‌ترین سازمان‌های مردم نهاد از ظرفیت بالایی برای جلب مشارکت مردمی در عرصه­ های مختلف فعالیت های اجتماعی فرهنگی دارند.

 

پولاد در ادامه اظهار کرد: با توجه به نیروهای پرورش یافته در حوزه مسجد و برای توانمند سازی نیروهای خودساخته و با استعداد نیاز است برای تحقق آرمان های نظام ارزشمند اسلامی از ظرفیت بچه های مسجد در انتصابات دولتی استفاده شود.