آیت‌الله صفایی بوشهری از کانون‌های مساجد استان بوشهر در ضیافت افطار میزبانی کرد
آيت‌الله صفايي بوشهري از کانون‌هاي مساجد استان بوشهر در ضيافت افطار ميزباني کرد

آیت‌الله صفایی بوشهری از کانون‌های مساجد استان بوشهر در ضیافت افطار میزبانی کرد

آيت‌الله صفايي بوشهري، نماينده ولي فقيه بوشهر از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان در ضايفت افطار ميزباني کرد.
شناسه خبر : 37286 تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر میهمان ضیافت افطار آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر شدند.

 

این مراسم با حضور حجت الاسلام «محمد رضا اسماعیلی پور» مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه بوشهر، سرهنگ  «حمزه شیخیان» رئیس بسیج  مساجد و محلات سپاه بوشهر و «علیرضا پولاد» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و تنی چند از دیگر مدیران استانی و ائمه جماعات در مصلی نماز جمعه  برگزار شد.

 

آیت الله صفایی بوشهری در این مراسم طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی نسبت به حضور کانون های فرهنگی مساجد و دیدار با بچه‌های مسجد اظهار کرد: مسجد نقش مهمی در امور مختلف دینی، فرهنگی و... دارد؛ کانون‌های مساجد مکانی برای محوریت فعالیت‌های فرهنگی محسوب می شوند؛ در نتیجه مأمنی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان به شمار می روند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: از وظایف دیگر کانون‌ها، مسجدمحوری کردن فعالیت های فرهنگی است در نتیجه با این ظرفیت باید گامی رو به جلو برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان برداریم.

 

گفتنی است پس از سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری، مدیران کانون های فرهنگی و دیگر مدعوین، نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه بوشهر اقامه شد.

کلمات کلیدی: ضيافت افطار