10 درصد از بودجه آلایندگی و ازرش افزوده به کانون‌های مساجد دشتستان اختصاص یافت
10 درصد از بودجه آلايندگي و ازرش افزوده به کانون‌هاي مساجد دشتستان اختصاص يافت
با دستور فرماندار؛

10 درصد از بودجه آلایندگی و ازرش افزوده به کانون‌های مساجد دشتستان اختصاص یافت

با دستور فرماندار دشتستان 10 درصد از بودجه آلايندگي و ارزش افزوده به کانون هاي فرهنگي هنري مساجد شهرستان اختصاص يافت.
شناسه خبر : 36346 تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: در آستانه 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور، مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) با «صادق بوستانی» فرماندارشهرستان دشتستان  دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار «سبزی»به برگزاری سومین رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: در سومین سال اجرای نظام ارزش یابی فهما و با فعالیت در سامانه بچه های مسجد، بستر رقابت سالم میان کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور فراهم شده و کانون های مساجد در قالب این طرح با اجرای برنامه باهم به رقابت پرداختند.  

در ادامه بوستانی نیز خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در شناسایی ظرفیت ها فرهنگی و اجتماعی شهرستان دارد .

فرماندار دشتستان افزود: مساجد از جهت فرهنگی مهمترین پایگاه فعالیت های دینی در فضای جامعه هستند وتاثیرعمیق وشگرفی بر معادلات فرهنگی میگذارند.بررسی وضعیت فهما دشتستان در سال 1400و تشریح ظرفیت های کانون ها مساجد شهرستان برگزاری نشست های تخصصی و هم اندیشی دستگاه های متولی در حوزه مساجد از مباحث قابل مطرح در این دیدار بود در پایان این نشست ، بدلیل درخشش کانون های مساجد شهرستان در سال 1400 با دستور دکتر بوستانی فرماندار دشتستان 10 درصد از بودجه آلایندگی و ارزش افزوده به کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر و برگزیده شهرستان در بخش های 6 گانه اختصاص یافت.

کلمات کلیدی: ديدار با قرماندار