کانون «طه» رابط شایسته تقدیر در رویداد ملی فهما 1400
کانون «طه» رابط شايسته تقدير در رويداد ملي فهما 1400
علیرضا پولاد

کانون «طه» رابط شایسته تقدیر در رویداد ملی فهما 1400

کانون فرهنگي هنري «طه» به عنوان کانون رابط شايسته تقدير استان بوشهر معرفي شد.
شناسه خبر : 35382 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر طی گفتگویی گفت:

شبکه رابطین فهما از سال98 کلید خورد و در سال 1400 با فعالیت 1240 کانون به کار خود ادامه داد و پس از ارزیابی های کمی و کیفی ، هیات انتخاب، اسامی 10 باب از کانون‌های رابط برتر در سراسر کشور را اعلام شد.

پولاد گفت: از 1240 کانون رابط در سطح کشور، تعداد 59 کانون از سوی هیات انتخاب رویداد ملی فهما 1400 معرفی شدند؛ این کانون‌ها بر اساس میانگین امتیاز شبکه، تعداد کانون‌های مستقر در مناطق محروم، مرزی و روستایی،امتیاز شخصی کانون رابط و همچنین بر اساس ارزیابی ستاد فهما استان به عنوان منتخب اعلام و نهایتا 10 کانون به عنوان برتر انتخاب شدند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: کانون فرهنگی هنری « طه» از شهر آبپخش با مدیریت جلیل باقری و رابط کانون اکبر گرگین  توانست عنوان کانون شایسته تقدیر را در بخش رابطین از آن خود کند.

پولاد ضمن تبریک به مدیریت و اعضا کانون طه  برای کسب این مقام برایشان آرزوی موفقیت روز افزون کرد و گفت: کانون فرهنگی هنری «طه» افزون بر کسب رتبه شایسته تقدیر در بخش رابطین ، دارای رتبه شایسته تقدیر در رواق ترنج نیز در مرحله کشوری شده اند که این موفقیت حاصل روحیه مسجدی و جهادی اعضا کانون و مدیریت آن است.
کلمات کلیدی: کانون رابط