پشتوانه ملت ایران و مسئولان؛ خانواده های معظم شهدا هستند
پشتوانه ملت ايران و مسئولان؛ خانواده هاي معظم شهدا هستند
نماینده ولی فقیه در بخش آبپخش؛

پشتوانه ملت ایران و مسئولان؛ خانواده های معظم شهدا هستند

حجت الاسالم رضايي، در جريان تکريم از خانواده سردار شهيد غلامرضا کرامت، فرمانده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: پشتوانه ملت ايران و مسئولان؛ خانواده هاي معظم شهدا هستند.
شناسه خبر : 35203 تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسئولین شهرستان دشتستان به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) با خانواده سردار شهید غلامرضا کرامت فرمانده لشکر ادوات 19 فجر در دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صادق بوستانی فرماندار دشتستان ، حجت الاسلام و المسلمین خداداد رضایی، نماینده ولی فقیه در بخش آبپخش ویاسر سبزی مدیر کانون فرهنگی هنری کانون امام حسین (ع) حضور داشتند.

بوستانی با تجلیل از صبر، ایثارو فداکاری های خانواده های معظم شهدا گفت: امروز امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از خاک میهن را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به ایران تقدیم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رضایی اظهار داشت: پشتوانه همه ملت ایران و مسئولان خانواده معظم شهدا هستند وسردار شهید کرامت از افتخارات استان بوشهر است که موجب عزت و بالندگی و شکوه انقلاب شده است.

گفتنی است در پایان این دیدار از مادر شهید تجلیل به عمل آمد.

کلمات کلیدی: خانواده شهيد کرامت