تجدید میثاق کانون‌های مساجد شهرستان دیر با شهدا
تجديد ميثاق کانون‌هاي مساجد شهرستان دير با شهدا
با روایتگری همسر شهید «محمد درویشی»؛

تجدید میثاق کانون‌های مساجد شهرستان دیر با شهدا

تجديد ميثاق با شهدا در چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به همت اعضاء کانون هاي فرهنگي هنري دوراهک در گلزار شهداي اين شهر برگزار شد.
شناسه خبر : 34992 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: همزمان با آغاز دهه فجر جمعی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد دوراهک در شهرستان دیر به منظور تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدای این شهرگرد هم آمده و با این دلاوران در خاک آرمیده تجدید پیمان کردند.

در این برنامه، حجت الاسلام والمسلمین رهبر، مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان دیر در جمع سه حلقه‌‌های صالحین، شهیدان حججی و موسی دوراهکی و همچنین پایگاه مقاومت سمیه دوراهک سخنرانی کرد.

مسئول ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و خاطر شهدای اسلام و انقلاب اسلامی از وظایف مهم مردم و نسل جوان است، اظهار کرد: امروز احیای فرهنگ ایثار و شهادت یکی از ضرورت های کشور در گام دوم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر گفت: از جمله برکاتی که انقلاب اسلامی برای زنان در حوزه های فردی، اجتماعی  داشت؛ احیای شأن ومنزلت معنوی زنان، ارتقای جایگاه زن در اجتماع و مشارکت و حضور پر رنگ در جامعه اسلامی  بود.

گفتنی است: در این مراسم همسر شهید محمد درویشی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی خاطراتی از همسر شهید خود نقل کردند.

کلمات کلیدی: تجديد ميثاق با شهدا