آغاز طرح آموزش رایگان هنر با برگزاری دوره کلاس‌های گرافیک در سطح کانون‌های مساجد استان بوشهر
آغاز طرح آموزش رايگان هنر با برگزاري دوره کلاس‌هاي گرافيک در سطح کانون‌هاي مساجد استان بوشهر

آغاز طرح آموزش رایگان هنر با برگزاری دوره کلاس‌های گرافیک در سطح کانون‌های مساجد استان بوشهر

اجراي اولين دوره از طرح آموزش رايگان در مناطق محروم و کمتر توسعه‌يافته به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان بوشهر آغاز شد.
شناسه خبر : 34924 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان بوشهر: اولین جلسه از کلاس‌های طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته چهارشنبه 13 بهمن ماه در استان بوشهر برگزار شد.

این دوره که نخستین کلاس گرافیک تبلیغاتی بود با حضور هنرجوهای علاقه مند به این رشته و ه«عبدالرحیم افروغ» مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، «علیرضا پولاد» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و «محمدحسین زندویان» معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهربرگزار شد.

بر پایه این گزارش، افروغ، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن اشاره به اهداف بلندمدت این طرح گفت: در راستای شعار تحول و عدالت محوری دولت سیزدهم و برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دستیابی به آموزش آسان و رایگان هنر و کسب و کارهای فرهنگی و هنری در رشته های مختلف این طرح در مناطق کمتر توسعه یافته اجرا می شود.

همچنین در ادامه پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از برگزاری طرح آموزشی رایگان در مناطق محروم گفت: صیانت از هنرهای ملی، بومی و محلی،در سایه اجرای  طرحهای آموزش در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته قابل اجرا است.

در بخش دیگری از آیین افتتاح این دوره ها، محمد حسین زندویان، با اشاره به اجرای موفق این طرح در مناطق محروم گفت: این طرح ابتدا در استان های خراسان شمالی و جنوبی، سیستان بلوچستان، بوشهر، اذربایجان، جنوب کرمان ایلام،کهکیلویه بویراحمد ،خوزستان و لرستان اجرا می شود؛ ضمن اینکه کلاس های این دوره کاملا رایگان و بدون دریافت هزینه خواهد بود.

وی همچنین اضافه کرد: افراد علاقه مند به شرکت در این دوره می توانند با هماهنگی و مراجعه یا تماس تلفنی با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و یا از طریق سامانه

 http://amoozesh.azmoonehonar.ir اقدام به ثبت نام و شرکت در دوره کرده اند.  

زندویان در پایان گفت : برای کلیه شرکت کنندگان در پایان دوره گواهی شرکت در دوره صادر خواهد شد.

کلمات کلیدی: اموزش رايگان