اهدای کتاب به دانش آموزان روستای «بنه خاطر» در نخستین روز ایام الله دهه فجر
اهداي کتاب به دانش آموزان روستاي «بنه خاطر» در نخستين روز ايام الله دهه فجر
مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان دیلم خبر داد؛

اهدای کتاب به دانش آموزان روستای «بنه خاطر» در نخستین روز ایام الله دهه فجر

محنايي، از اهداي کتاب به دانش‌آموزان روستاي «بنه‌خاطر» در نخستين روز ايام الله دهه فجر خبر داد و گفت: اين رويکرد با هدف ترويج فرهنگ مطالعه همزمان با سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي صورت پذيرفت.
شناسه خبر : 34841 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: «زهره محنایی» در این مراسم ضمن  تبریک به مناسبت  فرارسیدن  چهل و سومین بهارانقلاب گفت:  ایام الله دهه فجر بهترین زمان وفرصت ممکن برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است . وبرای اینکه بتوانیم نسل جدید را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم باید ازتمام ابزارهای  فرهنگی لازم در جهت این امر مهم استفاده کنیم .

مسئول کمیته فرهنگی هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان دیلم  افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور با رویدادهای انقلاب  بخوبی آشنا نیستند ودهه فجر فرصت غنیمتی برای هرکدام از نهادها می باشد که از تمام داشتهای موجود استفاده واز تمام ظرفیتها نسبت به آشنایی نوجوانان وجوانان  با این حماسه تاریخی قدم بردارند .

وی ترویج فرهنگ مطالعه را وظیفه کلیه نهادهای فرهنگی دانست و خاطر نشان کرد:  مهم ترین گروه هدف در زمینه کتاب و کتاب خوانی دانش آموزان هستند  و برای اینکه بتوانیم سرانه مطالعه را در جامعه بیشتر نماییم، نیاز است که مدارس کتابخانه های خود را فعال نموده، و بخشی از اوقات خود را در کتابخانه ها سپری کنند.

محنایی تشکیل باشگاههای کتابخوانی را به عنوان یک  بستر بسیار مناسب برای ترویج فرهنگ مطالعه در شهرها و روستاهها دانست و اظهار داشت : تقویت و حمایت باشگاهها بخصوص در روستاهها می تواند ضمن آموزشهای مختلف فرهنگی ، موجب جذب کودکان و نوجوانان به کتاب شود.

گفتنی است در این مراسم  از طرف کمیته فرهنگی هنری ستاد گرامیداشت دهه فجر به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دانش آموزان پایه اول تا ششم دبستان خیریه سجادیه نور روستای بنه خاطرچندین جلد کتاب اهداء شد.

کلمات کلیدی: گراميداشت دهه فجر