عضو فعال کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) به عنوان بخشدار سعدآباد منصوب شد
عضو فعال کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) به عنوان بخشدار سعدآباد منصوب شد

عضو فعال کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) به عنوان بخشدار سعدآباد منصوب شد

با حکم استاندار بوشهر، جوان فعال مسجدي و عضو در کانون فرهنگي هنري مسجد جامع امام حسين (ع) درودگاه به سمت بخشداري سعدآباد منصوب شد.
شناسه خبر : 34181 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌اي(فهما) از استان بوشهر: طی آیینی با حضور «صادق بوستانی» فرماندار دشتستان، «جواد لقمان زاده» مدیر کل انتخابات و تقسیمات کشوری استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان، «ابوالقاسم شریفی» عضو فعال کانون مسجد جامع امام حسین(ع) روستای درودگاه با حکم «احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر، به عنوان بخشداری سعدآباد منصوب شد.

فرماندار دشتستان در این آیین طی سخنانی اظهار کرد: اولویت اصلی و اساسی بخشداران همراهی با ائمه جمعه، شورای اسلامی بخش، هماهنگی با شهرداران و دهیاران، مجموعه های فرهنگی و نظامی است.

وی تاکید کرد: رکن اصلی موفقیت بخشداران مردم آن بخش هستند که باید ارتباط مستمر با بزرگان و معتمدین داشته باشند تا بتوانند میدان را با موفقیت طی کنند.

بوستانی ادامه داد: باید با کار جهادی، محرومیت زدایی، مردم داری و در میدان بودن در عرصه های مختلف را دنبال کرد.

گفتنی است ابوالقاسم شریفی از جوانان مومن، انقلابی و فرهنگی است که در کارنامه خود عضویت در چند دوره شورای اسلامی روستای درودگاه و بخش سعدآباد، هشت سال خدمت در شهرداری سعدآباد و مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری برازجان را دارد.

شریفی، بخشدار جدید سعدآباد از دوران نوجواني در مسجد جامع امام حسین(ع) درودگاه حضور داشته است و موفقيت امروز خود را مرهون الطاف خداوند به واسطه حضور در مسجد مي داند؛ او معتقد است براي رسيدن به پیشرفت و آبادانی در بخش سعدآباد همکاری و همراهی همه مدیران و مسئولان و برنامه ریزی دقیق لازمه کار می باشد.

کلمات کلیدی: بخشدار سعد اباد