دیدار با مادر شهید «صادق گنجی» و بازدید از کانون الغدیر مصلی دشستان
ديدار با مادر شهيد «صادق گنجي» و بازديد از کانون الغدير مصلي دشستان
در جریان سفر معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بوشهر صورت پذیرفت؛

دیدار با مادر شهید «صادق گنجی» و بازدید از کانون الغدیر مصلی دشستان

در جريان سفر " سيد محمد هاشمي" معاون حقوقي، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به استان بوشهر ضمن بازديد از فعاليت‌هاي کانون الغدير مصلي دشتستان، با مادر شهيد «صادق گنجي» ديدار و گفت وگو کرد.
شناسه خبر : 33671 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان بوشهر: «سید محمد هاشمی» معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه 27 آذر ماه با حضور در استان بوشهر ضمن شرکت در آیین تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، از کانون فرهنگی هنری «الغدیر» بازدید کرد.

«علیرضا پولاد» مدیر ستاد فهما استان بوشهر که معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در جریان بازدید از کانون «الغدیر» مصلی دشستان همراهی می کرد، به ارایه گزارشی از فعالیت های این کانون درسومین  رویداد ملی فهما پرداخت و راه اندازی استودیو صدابرداری و ظرفیت های کتابخانه ای را به عنوان نقاط قوت فعالیت کانون الغدیر برشمرد.

گفتنی است «سید محمد هاشمی» در ادامه سفر خود به استان بوشهر، در نشست هفتگی سه‌شنبه‌های تکریم شرکت کرده و با حضور در منزل شهید «صادق گنجی» رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران که در سال 1369 به شهادت رسیده بود، با مادر آن شهید والامقام دیدار و گفت وگو کرد.