بوشهر پنج کانون فرهنگی هنری فعال خود را در قرعه‌کشی ستاد فهما استان شناخت
بوشهر پنج کانون فرهنگي هنري فعال خود را در قرعه‌کشي ستاد فهما استان شناخت
مدیر ستاد فهما استان بوشهر خبر داد؛

بوشهر پنج کانون فرهنگی هنری فعال خود را در قرعه‌کشی ستاد فهما استان شناخت

پولاد با اشاره به برگزاري سومين رويداد ملي فهما اظهار کرد: در راستاي تشويق کانون‌هاي فعال در سومين دوره فهما، ميان کانون‌هايي که بيش از دو هزار امتياز کسب کردند قرعه‌کشي برگزار شده و پنج کانون برگزيده معرفي شدند.
شناسه خبر : 33668 تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: «علیرضا پولاد» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در آیین قرعه کشی میان کانون‌های مساجد فعال استان که دارای بیش از دو هزار امتیاز بودند، اظهار کرد: در راستای اجرای سومین رویداد ملی فهما و با توجه به روزهای پایانی این طرح، کانون های مساجد استان در رفابتی سالم به ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد می پردازند.

مدیر ستاد فهما استان بوشهر ادامه داد: سومین رویداد ملی فهما با شعار «به توان مردم» در حالی اجرا شد که با توجه به درگیری ویروس کرونا فعالیت های فرهنگی را تحت تاثیر قرار داد، با این وجود این مساله ذره‌ای از همبستگی وحضور جوانان و نوجوانان در مساجد را کم نکرد بلکه آنها با انگیزه و به صورت خودجوش و جهادی بهترین اتفاقات را در مسجد رقم زند.

وی گفت: بر این اساس قرعه کشی میان کانون هایی که بیش از دو هزار امتیاز در سومین رویداد ملی فهما کسب کرده بودند برگزار شده و پنج کانون به قید قرعه معرفی شدند.

این گزارش می افزاید: اسامی پنج کانون برگزیده استان بوشهر در قرعه کشی به این سرح است: 1 کانون شاه خراسان (دشتستان) 2 - کانون شهدای عربی (دشتی) 3-  کانون الزهرا(س) (دیر)، 4 - کانون کربلا (بوشهر) 5 - کانون کوثر (دیر) .

کلمات کلیدی: قرعه کشي استاني فهما