ششمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در کانون‌ امام حسین(ع) روستای درودگاه به مرحله اجرا رسید
ششمين مرحله رزمايش مواسات و همدلي در کانون‌ امام حسين(ع) روستاي درودگاه به مرحله اجرا رسيد
با حضور نماینده مردم دشستان در مجلس شورای اسلامی؛

ششمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در کانون‌ امام حسین(ع) روستای درودگاه به مرحله اجرا رسید

ششمين مرحله رزمايش مواسات و همدلي در کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) روستاي درودگاه استان بوشهر با حضور نماينده مردم دشستان در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.
شناسه خبر : 33646 تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: همزمان با ایام فاطمیه ششمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه، در محل کانون امام حسین(ع) درودگاه استان بوشهر با حضور «ابراهیم رضایی» نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد .

بر پایه این گزارش، ششمین مرحله از رزمایش مواسات به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، برنامه تلوزیونی سمت خدا، آستان مقدس حضرت معصومه(س)، قرارگاه جهادی سردارشهید سلیمانی مسجد جامع امام حسین(ع) ،مرکز نیکوکاری ولی عصر(عج) و پایگاه مقاومت وحدت در روستای درودگاه  اجرایی شد.

در این مرحله تعداد 70 بسته گوشت نذری از موسسه حضرت خدیجه(س) قم و 10 سبد معیشتی از سوی مرکز نیکوکاری ولی عصر(عج)، بین آسیب‌دیدگان از کرونا و همچنین  خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

رضایی در حاشیه این برنامه با بیان اینکه مردم ایران همواره در همه بزنگاه‌ها و بحران‌ها، حامی و پشتیبان انقلاب بوده‌اند گفت : در دوران همه گیری کرونا که کشوراز لحاظ اقتصادی در فشار و سختی‌ بود، مردم همیشه در صحنه در کنار مسئولین و خادمین ملت، با انفاق و از خودگذشتگی، نهضت همدلی مؤمنانه را به خوبی اجرا نمودند.

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: اقدام های موثر صورت گرفته جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در ایام کرونا موجب امیدبخشی به جامعه می باشد و حضور آنان در این عرصه فرصتی مغتنم برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار وهمدلی است.