هدف اصلی کانون «نینوا» جذب و تربیت کودکان و نوجوانان قرآنی است
هدف اصلي کانون «نينوا» جذب و تربيت کودکان و نوجوانان قرآني است
مدیر کانون فرهنگی هنری نینوا؛

هدف اصلی کانون «نینوا» جذب و تربیت کودکان و نوجوانان قرآنی است

عابدي ضمن اشاره به فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري نينوا در استان بوشهر، عمده برنامه‌هاي اين کانون را در عرصه تربيت و آموزش کودکان و نوجوانان قرآني عنوان کرد.
شناسه خبر : 32953 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: «حمیدرضا بنی اسدی»، مدیر کل برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد فهما از کانون فرهنگی هنری نینوا استان بوشهر بازدید کرد.

«مهدی عابدی»  در این دیدار به تشریح فعالیت های مختلف کانون نینوا پرداخت و اظهار کرد: عمده فعالیت کانون در حوزه تربیتی و پرورش کودکان است، همچنین آموزش های مختلف قرآنی در رده سنی کودکان از بارزترین فعالیت این کانون است.

مدیر کانون فرهنگی هنری نینوا افزود: این کانون نیز در طرح ربیع الاول و توزیع گوشت قربانی بین قشر کم برخوردار جامعه با موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا همکاری ویژه داشت، همچنین در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حضور فعال در رزمایش مواسات و همدلی پیدا کرد.

وی افزود: فعالیت شاخص کانون فرهنگی هنری نینوا در حیطه تبلیغی فرهنگی در راستای آموزش قرآن  و جذب بالای کودک در نوجوان در این حوزه است.

گفتنی است در این نشست مدیرکل برنامه ریزی و عملکرد ستاد فهما کشور به بررسی و چگونگی عملکرد این کانون در فهما 1400 پرداخت و راهکارهای جذب موفق در ثبت فعالیت های فرهنگی کانون در سامانه را پیشنهاد دادند.

کلمات کلیدی: کانون نينوا