تقدیر مدیر کل برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد فهما از فعالیت‌های کانون اندیشه برازجان در روزهای کرونایی
تقدير مدير کل برنامه‌ريزي و ارزيابي عملکرد ستاد فهما از فعاليت‌هاي کانون انديشه برازجان در روزهاي کرونايي

تقدیر مدیر کل برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد فهما از فعالیت‌های کانون اندیشه برازجان در روزهای کرونایی

«حميدرضا بني‌اسدي» مدير کل برنامه‌ريزي و ارزيابي عملکرد ستاد فهما ضمن بازديد از کانون فرهنگي هنري انديشه برازجان از فعاليت‌هاي اين کانون در راستاي مقابله با کرونا تقدير کرد.
شناسه خبر : 32948 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: «حمیدرضا بنی اسدی» مدیرکل برنامه‌ریزی وارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری کشور با همراهی «علیرضا پولاد» مدیر ستاد فهما استان وبشهر امروز دوشنبه 15 آذر ماه با حضور در کانون فرهنگی هنری «اندیشه» در جریان عملکرد این کانون در حوزه طرح واکسیناسیون عمومی قرار گرفته و از فعالیت های اعضای این کانون تقدیر کرد.

در جریان این بازدید «علی‌اکبر متوسلی»  ضمن تشریح فعالیت‌های کانون اندیشه گفت: این کانون از ابتدای شروع اپیدمی کرونا همگام با کادر سلامت درعرصه های مختلف بهداشتی پیشقدم بوده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری اندیشه تصریح کرد: از آغاز شروع کرونا، اعضای کانون به ویژه نوجوانان در محله و شهر با ضدعفونی درب منازل، راه اندازی کارگاه تولید ماسک ،دستکش وگان کادر درمان را همراهی کردند.

متوسلی در ادامه گفت: کانون فرهنگی هنری اندیشه به همت مجموعه فرهنگی - مذهبی مسجد امام حسین (ع) وهیئت سائلین الزهرا(س) طرح مواسات و همدلی را همراهی می کنند و در این عرصه موفق بودند.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری اندیشه برازجان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله‌العالی) و کادر بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از آغاز واکسیناسیون عمومی در مسجد امام حسین(ع) و کانون فرهنگی اندیشه با رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول به خدمت رسانی به مردم است.