توانمندسازی استعدادهای برتر و تولیدات شاخص کانون‌های مساجد بوشهر در نشست رابطین استان بررسی شد
توانمندسازي استعدادهاي برتر و توليدات شاخص کانون‌هاي مساجد بوشهر در نشست رابطين استان بررسي شد
با حضور مدیر کل برنامه‌ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد فهما؛

توانمندسازی استعدادهای برتر و تولیدات شاخص کانون‌های مساجد بوشهر در نشست رابطین استان بررسی شد

نشست توجيهي مشورتي شبکه رابطين استان بوشهر با حضور مدير کل برنامه‌ريزي و ارزيابي عملکرد ستاد فهما و محور توانمندسازي استعدادهاي برتر و توليدات شاخص در فهما 1400 برگزار شد.
شناسه خبر : 32832 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: نشست توجیهی مشورتی با حضور «حمیدرضا بنی‌اسدی» مدیر کل برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور روز چهارشنبه 10 آذر ماه با رابطین فهما بوشهر در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد.

«علیرضا پولاد» در این نشست طی سخنانی اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری استان بوشهر با سابقه درخشش در رویداد طرح ملی " ایران قوی" امسال نیزمی تواند در حوزه ها ی مختلف فرهنگی هنری  ظهور کند.

میر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در ادامه با اشاره عملکرد خوب و کارآمد رابطین گفت: آموزش، بررسی و پيگيری روند برگزاری رويداد ملی فهمای ۱۴۰۰ ازاهداف برگزاری این نشست عنوان کرد.

پولاد همچنین افزود: فعالیت مستمر و پیوسته رابطین شهرستان ها باعث تسهیل در روند ثبت فعالیت می شود و می توانیم با تمرکز بر شبکه رابطین به نتیجه مطلوب برسیم.

بنی اسدی بیان کرد: کیفی سازی فعالیت های کانون ها، ارتقا سطح کمی و کیفی آثار و حمایت از فعالیت ها و تولیدات شاخص کانون های فرهنگی هنری مساجد، شناسایی، توانمندسازی، به‌کارگیری و تقدیر از استعدادهای برتر و حضور موثر و هدفمند بچه های مسجد در فضای مجازی را از دیگر اهداف برگزاری این نشست در فهما 1400 عنوان کرد.

مدیرکل برنامه ریزی و عملکرد اظهار داشت: سامانه بچه های مسجد قابلیت و ظرفیت های ارزشمندی دارد که در راستای تحقق فعالیت ها و ارزیابی هر کانون است.

گفتنی است: در ادامه این نشست رابطین فهمای استان فعالیت های خود را در ارتباط با کانون ها و ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد را ارائه کرده وزیر ساخت های اینترنتی را با توجه به عدم امکانات و دسترسی کانون های روستایی به شبکه های اینترنتی را از مشکلات سامانه مطرح کردند.

کلمات کلیدی: نشست توجيهي مشورتي