پیام تبریک رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر برای اهالی فهمای استان
پيام تبريک رئيس سازمان فرهنگي اجتماعي و ورزشي شهرداري بوشهر براي اهالي فهماي استان

پیام تبریک رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر برای اهالی فهمای استان

رئيس سازمان فرهنگي اجتماعي و ورزشي شهرداري بوشهر به مناسبت کسب رتبه‌هاي دوم و سوم کشوري اهالي فهما اين استان در جشنواره کتاب بچه‌هاي مسجد پيام تبريک صادر کرد.
شناسه خبر : 32604 تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: در راستای اجرای بزرگداشت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، جشنواره ملی کتاب بچه‌های مسجد در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شده و چندی قبل این جشنواره با معرفی برگزیدگان در آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.

استان بوشهر در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های دوم و سوم شد، به همین مناسبت رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهراری بندر بوشهر در پیامی، کسب عناوین برتر فردی در حوزه کتابخوانی و کتابداری و همچنین  کسب عنوان استان ویژه شایسته تقدیر برای استان بوشهر در این جشنواره را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

امروزه نقش کتاب و کتابخوانی در پیشرفت فرهنگ و بالندگی اندیشه و تفکر جوامع بر همگان واضح و مبرهن است و لزوم هدایت جامعه به سمت این مقوله مهم بیش از پیش احساس می‌شود. خوشبختانه دنیای بزرگ و شگفت‌انگیز کتاب مربوط به قشر خاصی از جامعه نیست و همه مردم می‌توانند بنا به موقعیت و شرایط خود از این دریایی بیکران علم و آگاهی بهره‌مند شوند. اکنون که در هفته کتاب و کتابخوانی قرار داریم، کسب رتبه‌های برتر کشوری توسط همشهریان کتابخوان بوشهری در جشنواره کتاب بچه‌های مسجد بهانه‌ای شد تا ضمن تبریک و گرامیداشت این هفته بزرگ، مراتب تقدیر و تشکر خود را از متولیان و مسوولان و همچنین نوجوانان و جوانانی که با پشتکار خود در حوزه کتاب و کتابخوانی، برای بوشهر عزیز افتخار آفریدند، به عمل آوریم.

همچنین قرار گرفتن استان بوشهر در جایگاه استان شایسته تقدیر در جشنواره کتاب بچه‌های مسجد

افتخاری ارزنده است که شایسته تقدیر و تشکر بوده و امیدواریم ضمن تداوم این روند موفقیت‌آمیز در سال‌های آینده شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر با نام زیبای بوشهر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی باشیم.