رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» در استان بوشهر
رونمايي از تقريظ مقام معظم رهبري بر کتاب «تنها گريه کن» در استان بوشهر
با همکاری ستاد فهما استان بوشهر برگزار شد؛

رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» در استان بوشهر

آيين رونمايي از تقريظ مقام معظم رهبري بر کتاب «تنها گريه کن» نوشته «اکرم اسلامي» مادر شهيد «محمد معماريان» با مشارکت ستاد فهما استان بوشهر برگزار شد.
شناسه خبر : 32543 تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: روز یکشنبه 30 آبان همزمان با هفته بسیج طی آیینی با حضور آیت الله «صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر، رئیس شورای فرهنگ عمومی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی، اعضای شورای فرهنگ عمومی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از روحانیون، بنیاد شهید و ایثارگران، نهادهای فرهنگی اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، اصحاب رسانه، نویسندگان ادبیات پایداری و نویسندگان نوجوان، خانواده های شهدا، رزمندگان، در استان بوشهر، از تقریظ حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای بر کتاب «تنها گریه کن» نوشته «اکرم اسلامی» مادر شهید «محمد معماریان» همزمان با سراسر کشور رونمایی شد.

آیت الله صفایی بوشهری طی سخنانی  با اشاره به تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «تنها گریه کن» اظهار کرد: هنرمندان باید در قالب‌های مختلف در عرصه شهید و شهادت آثار فرهنگی مختلفی تولید کنند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم، ایرانی، معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار بوشهر گفت: بسیج با دفاع مقدس معنای خاص پیدا کرد وشهدا در دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام جان خود را بخشیدند.

وی افزود: شهدا حرف‌های ناگفته زیادی دارند که خانواده های آنها باید راوی این ناگفته ها باشند .

در بخش دیگری از این مراسم «فاطمه کرمپور» طی سخنانی اظهار کرد: جامعه فرهنگی امروز ما وام دار خون سرداران و شهیدان هنرمند قرآنی، همچون زارعی ها؛ کشتکار ها؛ فخرایی‌ها و بشکوها است.

 گفتنی است در این مراسم از جمعی از خانواده های معزز شهدای والامقام و نویسندگان ادبیات پایداری و نویسندگان نوجوان استان بوشهر تجلیل به عمل آمد.