پنج جلد کتاب قرآنی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در استان بوشهر رونمایی شد
پنج جلد کتاب قرآني ويژه گروه سني کودک و نوجوان در استان بوشهر رونمايي شد
همزمان با هفته کتاب و با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر؛

پنج جلد کتاب قرآنی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در استان بوشهر رونمایی شد

همزمان با هفته کتاب و با حضور نماينده ولي فقيه در استان بوشهر، پنج جلد کتاب با موضوعات قرآني ويژه گروه سني کودک و نوجوان رونمايي شد.
شناسه خبر : 32204 تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: به مناسبت بیست و نهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار  «جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم»، طی مراسمی از پنج جلد کتاب قرآنی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان رونمایی شد.

در این آیین که با حضور آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه بوشهر، برگزار شد تنی چند از دیگر مسئولان از جمله رئیس کارگروه تولید محتوا و فضای مجازی بوشهر پایتخت قرآنی ایران 1400، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار و رئیس ستاد اجرایی پایتخت قرآنی ایران1400 نیز حضور داشتند.

آیت الله صفایی بوشهری در این آیین طی سخنانی ضمن تسلیت به مناسبت سالروز رحلت آسمانی حضرت معصومه (س) اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی مایه تعادل جامعه و پیشرفت اصحاب قلم بوده  و کمک به بهتر شدن محصولات فرهنگی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی و اهمیت و جایگاه کتاب به خصوص در میان کودکان و نوجوانان افزود: کتابخوانی و نویسندگی باید یک فرهنگ شود و اصحاب قلم در تمامی زمینه‌های نشر و انتشارات، حوزه خرید، چاپ، ویرایش محتوی فنی کتاب و ..حمایت و پشتیبانی شوند تا با همت و پشتکار همه مسئولین در حوزه تولید و چاپ کتاب به جایگاه و رتبه ممتازی در استان برسیم.

همچنین در ادامه «فاطمه کرمپور» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن گرامیداشت بیست‌و‌نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران  طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به شعار امسال هفته کتاب با عنوان «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم»، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برنامه های متنوع و ارزشمندی را در همین راستا در استان بوشهر برگزار می‌کند.

در ادامه این آیین «علیرضا پولاد» رئیس کارگروه تولید محتوای مجازی با تبریک به مناسبت انتخاب استان بوشهر به عنوان (نخستین پایتخت قرآنی ) گفت: در راستای هفته کتاب و کتابخوانی تولید محتوای فرهنگی با موضوعات قرآنی همچنین تولید کتاب های صوتی با موضوعات قرآنی  با همکاری انجمن سینمای جوانان از دیگر دستاورد های کارگروه تولید محتوای مجازی پایتخت قرآنی ایران 1400است.

این گزارش می افزاید: در آیین مذکور از پوستر اولین جشنواره ملی فیلم نامه نویسی با موضوعات قرآنی و کتاب های قرآنی  میلاد محمد(ص) قصه مریم، ناخدای کوچک، طوفان با موضوعات و داستان های قرآنی و موضوعات مذهبی نیز رونمایی شد.

گفتنی است «علیرضا پولاد» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر، رئیس کارگروه تولید محتوا و فضای مجازی پایتخت قرآنی ایران 1400 است.