حضور موفق در عرصه‌های مختلف اجتماعی در گرو مطالعه است/تجلیل از کانون‌های برتر رواق کتاب استان بوشهر در دومین رویداد ملی فهما
حضور موفق در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي در گرو مطالعه است/تجليل از کانون‌هاي برتر رواق کتاب استان بوشهر در دومين رويداد ملي فهما
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛

حضور موفق در عرصه‌های مختلف اجتماعی در گرو مطالعه است/تجلیل از کانون‌های برتر رواق کتاب استان بوشهر در دومین رویداد ملی فهما

کرمپور در جريان تجليل از شش کانون برتر استان بوشهر در رواق کتاب دومين رويداد ملي فهما اظهار کرد: حضور موفق در عرصه‌هاي مختلف اجتماعي در گرو مطالعه است.
شناسه خبر : 32116 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

به َگزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: همزمان با آغاز هفته کتاب، کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) درودگاه، روز یکشنبه 23 آبان میزبان کانون های منتخب رواق کتاب شد.

 

در این مراسم مدیر ستاد فهما، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، بخشدار، امام جمعه بخش و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد دشتستان و اعضای کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) و عموم مردم حضور داشتند.

«فاطمه کرمپور» در این مراسم ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی طی سخنانی اظهار کرد: افراد جامعه برای حضور موفق در عرصه های مختلف اجتماعی باید مطالعه داشته باشند؛ بی شک بهترین روش برای آشنایی با تاریخ ، فرهنگ وسیاست  مطالعه کتاب است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: مزیت کتابخوانی این است که مخاطب با مطالعه و آموزش های مختلف تجارب زیادی را کسب می کند که ذیل آن می تواند حامل پیام ها و آموزه های مهمی باشد.

وی تصریح کرد: ایجاد انگیزه جمعی از دیگر فواید کتابخوانی است که نباید نادیده گرفته شود.

همچنین در ادامه «علیرضا پولاد» در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: آیین آسمانی ما پرچمدار کتاب و کتابخوانی است؛ با کاوشی درتاریخ اسلام در می یابیم که دین اسلام دین اندیشه و معرفت است.

مدیر ستاد فهما استان بوشهر افزود: ما وارث نظام گرانبها، فرهنگ پویا و تمدن والای اسلامی هستیم، تا به چه میزان با برخورداری از آثار مکتوب در راه احیای این فرهنگ بکوشیم.

وی در ادامه گفت: مطالعه کتاب علاوه بر پیشرفت افراد بر پیشرفت جامعه نیز اثر دارد.

گفتنی است در این مراسم از شش کانون فرهنگی هنری در استان بوشهر شامل کانون های ( شاه خراسان، شهدای باغ زهرا، طه، الغدیر، حجت (عج) و موعود) که منتخب رواق کتاب در دومین رویداد ملی فهما در سال 1399 بودند تجلیل به عمل آمد و لوح تقدیر و تندیسی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.

کلمات کلیدی: هفته کتاب 1400