دومین کارگاه مهارت‌های فرزندپروری به سبک اسلامی برگزار شد
دومين کارگاه مهارت‌هاي فرزندپروري به سبک اسلامي برگزار شد
مدیر ستاد فهما استان بوشهر خبر داد؛

دومین کارگاه مهارت‌های فرزندپروری به سبک اسلامی برگزار شد

پولاد از برگزاري دومين کارگاه مهارت‌آموزي فرزندپروري به سبک زندگي اسلامي به همت کانون فرهنگي هنري موعود چغادک خبر داد.
شناسه خبر : 31619 تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، دومين  دورۀ کارگاه‌هاي آموزش مهارت‌هاي فرزندپروري به همت کانون فرهنگي هنري موعود و با حضور  دکتر زارعي استاد دانشگاه و روانشناس باليني برگزار شد.

«علیرضا پولاد» درباره این کارگاه آموزشی اظهار کرد: این کارگاه به همت کانون فرهنگی هنری موعود برگزار می شود.

مدیر ستاد فهما استان بوشهر افزود: در جامعۀ در حال گذار و حيران ماندۀ بين «سنت» و «مدرنيته»، در روزگاري که نظام ارزشي حاکم بر خانواده هاي قديمي و سنتي در اذهان فرزندان نسل جديد شکسته شده است و فرزندان ما از بدو تولد با تجهيزات مدرني از قبيل کامپيوتر، بازي هاي رايانه اي؛ شبکه هاي اجتماعي و ... آشنا شده اند و دنيايي متفاوت با دوران کودکي ما را تجربه مي کنند لازم است  مهارت های لازم برای تربیت و پرورش این نسل را هم بیاموزیم .

پولاد ادامه داد: سيستم هاي تربيتي و آموزشي ما و جامعۀ ما و خانواده هاي ما ؛ کماکان بر انگاره ها و طرحواره ها و آموزش هاي نسل قديم مي باشد و ما براین اساس و همچنین نیاز خانواده ها ، کارگاه هایی بر بر اساس آخرين دستاوردهاي علمي و تربيتي و زير نظر اساتيد مجرب و برجستۀ حوزۀ روانشناسي و روانپزشکي کودک و نوجوان ؛ به همت کانون فرهنگی هنری موعود (عج) شهر چغادک تشکیل شده است  که شامل آموزش هایی با رويکرد سبک زندگي اسلامي و با اطلاع از مهارت هاي زندگي و تکنيک هاي فرزندپروي است .

کلمات کلیدی: کارگاه فرزند پروري