برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت هفته وحدت در دیلم
برگزاري محفل انس با قرآن به مناسبت هفته وحدت در ديلم
سید نبی الله موسوی:

برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت هفته وحدت در دیلم

به همت موسسه قرآني سبحان و هئيت امنا و کانون فرهنگي هنري مسجد امام جعفر صادق (ع) محفل انس با قرآن کريم به مناسبت هفته وحدت در مسجد امام جعفر صادق (ع) ديلم برگزار شد.
شناسه خبر : 31498 تاریخ انتشار : ۶ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: سید نبی الله موسوی مسئول موسسه قرآنی سبحان   و دبیر کارگروه قرآنی ضمن تبریک هفته وحدت گفت: هفته وحدت که به مناسبت میلاد سراسر نورانی پیامبر اکرم و میلاد امام جعفر صادق (ع) مزین است بهترین فرصت برای بیان کلام الله مجید برای بندگان خدا می باشد.

موسوی در این محفل معنوی گفت : قرآن کتابی است برای تمام اعصار و قرون و در تمام زمینه های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات وراهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی می تواند ما را به راه سعادت رهنمون سازد.

وی افزود: هفته وحدت نماد و پیام صلح و دوستی است که باید جهت تقویت وحدت و اتحاد بین مسلمانان از آن استفاده کرد.

 موسوی به اهمیت برگزاری محافل قرآنی در جامعه اشاره و عنوان کرد : برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهد بود و همچنین محافل انس با قرآن باعث ترویج معارف قرآنی و سبک زندگی اسلامی در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان که می تواند در برابر تهدیدها و معضلات اجتماعی مقابله نماییم.  

دبیر کارگروه قرآنی در دیلم در ادامه بیان داشت: در این مراسم استاد سید محمد حسین حسینی  از قاریان بین المللی قرآن کریم و گروه بین المللی تواشیح معراج از استان بوشهر به تلاوت قرآن کریم و اجرا در این برنامه معنوی  پرداختند.

دبیرکارگروه قرآنی انتخاب استان بوشهر بعنوان پایتخت قرآنی در سراسر کشور را فرصتی مناسب برای معرفی چهره های قرآنی و بویژه در شهرها و روستاههای قرآنی در استان بوشهر  خواند و اظهار داشت: شهرستان دیلم در سال جاری در اجرای برنامه های قرآنی با همکاری نهادهای مختلف گامی مطلوب و سازنده ای را در این راستای مهم معنوی برداشته است.

گفتنی است این محفل نورانی  به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و اهمیت به این موضوع در هفته وحدت  با رعایت پروتکالهای بهداشتی برگزار شد، که مورد استقبال عموم کودکان، نوجوانان و جوانان قرار گرفت.

کلمات کلیدی: جشن وحدت ديلم