راه اندازی شبکه مجازی قرآنی در استان بوشهر
راه اندازي شبکه مجازي قرآني در استان بوشهر

راه اندازی شبکه مجازی قرآنی در استان بوشهر

اولين جلسه توليد محتوا در فضاي مجازي با حضور مسئولين در ستاد فهما استان بوشهر برگزار شد.
شناسه خبر : 31274 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: اولین جلسه تولید محتوا فضای رسانه ای با حضور مسئولین استانی در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر برگزار شد.

 علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به اهمیت تولیدات محتوا در فضای مجازی و رسانه در دنیای امروز اظهار داشت: با توجه به پیشتازی تولید محتوا در فضای مجازی نیاز است که ساماندهی داده شوند و با هدایت و رهبری در مسیر درست و صحیح قرار گیرند.

پولاد گفت: در سالهای گذشته با توجه به تشکیل شبکه فرهنگ 11خانه دیجیتال عضو این مجموعه شدند و با توجه به ظرفیت های موجود وساخت تولید محتواهای آموزشی مورد تقدیر قرار گرفتند.

معتمدی معاون فضای مجازی صدا وسیما مرکز بوشهرگفت:  80 برنامه در دو زمینه تولیدی و مکملی آماده و در صدا وسیما تولید شده است.

کامران معاون قرآنی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان داشت: ظرفیت تولید محتوا در استان بوشهر بسیار بالاست و با برگزاری جلسات و تشکیل هیئت اندیش ورز میتوان تولیدات را غنی تر کنیم.

قلی پور اظهار داشت: راه اندازی شبکه مجازی پایتخت قرآنی یکی از نیازهای مهم استان است که مجموعه فعالیت های قرآنی در آن منعکس شود.

وی افزود ساخت اپلیکیشن قرآنی نیز باید در راس تولیدات قرار گیرد.

کلمات کلیدی: محتواي رسانه