فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی نماز در دیلم منتشر شد
فراخوان مسابقه مقاله‌نويسي نماز در ديلم منتشر شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم؛

فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی نماز در دیلم منتشر شد

فراخوان مسابقه مقاله نويسي نماز در راستاي ترويج فرهنگ نماز با همکاري اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان ديلم و کانون هاي فرهنگي هنري منتشرشد.
شناسه خبر : 31269 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: «زهره محنایی» در ارتباط انتشار فراخوان مقاله نویسی گفت: یکی برنامه های حوزه فرهنگ وهنر که در قالب ها و طرح های مختلف ، همیشه حوزه فرهنگ وهنر به آن توجه داشته، حوزه نماز و اهمیت و توجه به این جایگاه فریضه الهی است. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم افزود: فراخوان مقاله نویسی  با موضوع نماز از سوی دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم و با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد منتشر شده است..

 وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقه گسترش و ترویج فرهنگ نماز در بین خانواده های و به ویژه نسل جوان و استفاده از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد، هنرمندان در جهت تولید و نشر در جهت تبلیغ این فریضه الهی در جامعه عنوان کرد..

محنایی گفت: محورهای مقالات این مسابقه، نماز، بندگی و خانواده ، نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی، نقش نماز در تربیت فرزندان می باشد و شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به صورت word یا pdf و یا به شماره  واتساپ 09172410048 بفرستند و یا به آدرس دیلم- مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم تحویل دهید.   

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه این مسابقه بصورت شهرستانی برگزار می شود افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه تا پایان آبان ماه سال جاری مهلت دارند، مقالات خود را به دبیرخانه ستاد اقامه نماز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم ارسال کنند.

گفتنی است: مقالات برگزیده طی مراسمی با حضور صاحبان آثار ارائه، به نفرات برتر اول تا سوم در این مسابقه جوایز ارزنده ای از سوی ستاد اقامه نماز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیلم اهدا می شود.

کلمات کلیدی: فراخوان نماز