معرفی برگزیدگان دو پویش فرهنگی دفاع مقدس
معرفي برگزيدگان دو پويش فرهنگي دفاع مقدس

معرفی برگزیدگان دو پویش فرهنگی دفاع مقدس

نفرات برتر دو پويش فرهنگي دفاع مقدس در شهرستان دشتي معرفي شدند.
شناسه خبر : 31187 تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: تسهیل‌گر باشگاه کتاب‌خوانی سردار دل‌ها در ارتباط با این دو پویش گفت: باشگاه سردار دل‌ها به مناسبت هفته دفاع مقدس دو برنامه فرهنگی با عنوان مسابقه "کتاب‌خوانی آن 23 نفر" و پویش مجازی "دل‌نوشته‌ای به ابراهیم هادی" را با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کتابخانه‌های عمومی و اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتی در راستای گرامی‌داشت این هفته و یاد و خاطره شهیدان برگزار کرد.


نوش‌آفرین مظفری درباره برگزیدگان این پویش ها اظهار کرد: 84 نفر در مسابقه کتاب‌خوانی و 43 نفر در پویش شرکت کرده بودند که 70 درصد آن ها را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دادند.


وی افزود: «نیایش بهرامی»، «ابراهیم مظفری»، «امیرعلی کمالی»، «رضا زالی»، «امیرعلی حسینی‌فرد»، «زهرا دشتی»، «فاطمه حاجیانی»، «آمنه طیبیان‌مجرد»، «امینه قایدی» و «فریبا آذری» نفرات برتر مسابقه «کتاب‌خوانی آن 23 نفر» را تشکیل می دهند.


مظفری گفت: همچنین «ماندانا یزدان‌پناه»، «زینب دربندی‌نژاد»، «الهه شیخیانی»، «رضا زارعی» و «امیراحمد دشتیانی» برگزیدگان پویش مجازی «دل‌نوشته‌ای به ابراهیم هادی» هستند.


تسهیل‌گر باشگاه کتاب‌خوانی سردار دل‌ها اظهار کرد: رشادت‌ها و فداکاری‌های جوانان در دفاع مقدس یکی از وقایع تاریخی انقلاب اسلامی می‌باشد که این دو برنامه فرهنگی با هدف ترویج این ویژگی‌های برجسته کشور برگزار شد

کلمات کلیدی: پويش دفاع مقدس