موفقیت طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» مرهون خلاقیت فعالان مسجدی بود
موفقيت طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» مرهون خلاقيت فعالان مسجدي بود
مدیر ستاد فهما استان بوشهر؛

موفقیت طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» مرهون خلاقیت فعالان مسجدی بود

پولاد در جريان برگزاري اختتاميه طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» اظهار کرد: موفقيت اين طرح مرهون خلاقيت‌هاي فعالان مسجدي بود.
شناسه خبر : 31111 تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: جلسه اختتامیه طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» ویژه اوقات فراغت دانش آموزان با محورمهارت های فرهنگی هنری و اعتقادی با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش استان و مسئول بسیج دانش آموزی استان ، مدیران کانون های فعال در این طرح و امام جماعت کانون های مورد نظر در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر برگزار شد.

پولاد در این برنامه طی سخنانی اظهار کرد: اختتامیه طرح مدرسه مسجد تابستان امسال با نگاه ویژه علمی و آموزشی همراه بود و هدف آن ارتباط وتعامل  مدرسه با مسجد و محوریت علمی دانش آموزان بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ادامه داد: این طرح با وجود شرایط موجود کرونایی و محدودیت های ایجاد شده اتفاقات خوبی را رقم زد که همه مرهون خلاقیت و توانمندی بچه های مسجد و روحانیون فعال در این حوزه بوده است.

پولاد ضمن اشاره به کاهش 98 درصدی آسیب های اجتماعی در روستاهای دارای کانون فرهنگی هنری مساجد گفت : لازم است برنامه ای مدون  برای تابستان و اوقات فراغت جوانان  با حضور معلمین در مساجد طرح شود.

در ادامه این آیین، ـفاطمه کرم‌پور» گفت: برای اینکه نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد بارزتر شود باید تعداد کانون های فرهنگی هنری را با توجه به نقاط جغرافیایی استان گسترش دهیم تا همه نقاط استان از مزایای کانون های فرهنگی هنری مساجد برخوردار شوند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ضمن اشاره به حمایت های زیر ساختی کانون ها ، هم افزایی دستگاه های  ذی ربط را عامل جذب حداکثری جوانان در طرح اوقات فراغت برشمرد.