آغاز به کار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ستاد فهما استان بوشهر
آغاز به کار جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي در ستاد فهما استان بوشهر
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر:

آغاز به کار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در ستاد فهما استان بوشهر

شروع عمليات گردشگري مقاومت با ايجاد تورهاي گردشگري در دستور کار ستاد استان قرار گرفت.
شناسه خبر : 30529 تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: نشست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان با موضوع شروع عملیات گردشگری مقاومت وایجاد تور گردشگری برای کانون های مساجد در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر برگزار شد.

در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان رئیس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی حجت الاسلام والمسلمین گل محمدی قائم مقام جبهه فرهنگی و حجت الاسلام والمسلمین فکوری رئیس حوزه گردشگری برگزارشد ، با هدف معرفی استان بوشهر به عنوان قطب گردشگری مقاومت و ایجاد تورهای گردشگری به دیگر کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر کشور تشکیل شد،

علیرضا پولاد مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ضمن اعلام آمادگی همه جانبه برای شروع فعالیت در این خصوص پیشنهادهایی را در این نشست ارائه داد.

پولاد اظهار داشت: فعال کردن مساجد و توانمند سازی نیروهای موجود در کانون های فرهنگی هنری ، موظف کردن کانون ها به جمع آوری تاریخ شفاهی و سابقه تاریخی مناطق خود و همچنین محتوا سازی برای فعالیت مساجد جهت جبهه سازی مقاومت از اصلی ترین اهداف این طرح است.

وی همچنین افزود: همکاری مساجد شهرستان های استان بوشهر و معرفی ظرفیت های مساجد استان  و همچنین محول کردن برنامه های اجرایی هر شهرستان به مسجد و کانون میزبان از دیگر برنامه های مطرح شده در این طرح می باشد.

گفتنی است تهیه بسته های گردشگری  و تعریف سه مسیر ورود به استان از مسیرهای خوزستان ، فارس و فیروزکوه از دیگر پیشنهادات این طرح است.

کلمات کلیدی: جبهه فرهنگي