طرح «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» در استان بوشهر برگزار شد
طرح «هر مادر ايراني يک مربي قرآني» در استان بوشهر برگزار شد
با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛

طرح «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» در استان بوشهر برگزار شد

پولاد، از برگزاري طرح «هر مادر ايراني يک مربي قرآني» با رعايت کامل پروتکل‌هاي بهداشتي در استان بوشهر خبر داد.
شناسه خبر : 30469 تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: «علیرضا پولاد» با اشاره به برگزاری طرح «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» اظهار کرد: در راستای انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی سال ۱۴۰۰، طرح کوثر رسالت با موضوع «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» به منظور آموزش مادران و پرورش فرزندان قرآنی  از روز یکشنبه 21 تا چهارشنبه 24 شهریور ماه در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد بوشهر با همکاری موسسه فرهنگی قرآنی عترت طاها استان و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر ادامه داد: این دوره آموزشی به‌منظور احیای نقش واقعی مساجد در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و قرآنی و بر اساس تأکیدات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حوزه تربیت دینی از منظر خانواده و با محوریت مادران در بوشهر برگزار شد.

وی گفت: یکی از افتخارات معنوی استان در عرصه قرآن و عترت است که رویکرد خانواده محور و آموزش مادران در این طرح به عنوان رکن اساسی در تربیت و پرورش فرزندان قابل تقدیر و ستایش است.

مدیر ستاد فهما استان بوشهر افزود: شهر نماز، شهر شادی آموزش نماز با  شعر، قصه و بازی، نماز شیرین،حفظ قرآن با بازی، شهر نمازخانه، نماز تربیت بدون تنبیه و مهارت زندگی کودک عناوین کارگاه های این دوره آموزشی بود که با تدریس استاد مهدی فاضلی از اساتید قرآن و مشاور خانواده مورد استقبال حاضرین  در این دوره قرار گرفت.

وی گفت: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با نقش واقعی مساجد در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و قرآنی با محوریت خانواده آشنا شدند.

پولاد افزود : حذف پرخاشگری کودک، حوزه‌های روانشناختی کودک و مادر، نحوه برخورد با کودک و قرار دادن کودک در مسیر قرآن و مباحث مکتبی از محتوا‌های دوره آموزشی «هر مادر ایرانی یک مربی قرآنی» بود.

کلمات کلیدی: مادر قراني