سند چشم انداز جامع مساجد استان بوشهر رونمایی می شود
سند چشم انداز جامع مساجد استان بوشهر رونمايي مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان بوشهر:

سند چشم انداز جامع مساجد استان بوشهر رونمایی می شود

پولاد از رونمايي سند چشم انداز جامع مساجد استان بوشهر با حضور تني چند از مسئولان کشوري و استاني حبر داد.
شناسه خبر : 30263 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۳

علیرضا پولاد در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر:  از برگزاری مراسم رونمایی سند چشم‌انداز جامع مساجد استان بوشهر با حضور «آیت‌الله صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر افزود: این سند که از سوی کارشناسان خبره حوزه فرهنگ و عمران تدوین شده است، به عنوان سند بالادستی تا سال 1400 به عنوان برنامه پیش رو سازمان‌ها، نهادها و مراکز مرتبط و دست‌اندرکار مسجدی در استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

پولاد افزود: در این سند که متشکل از 11 صفحه و 18 بند می‌شود، به مباحث متعددی از جمله عمران مسجد، موضوعات فرهنگی، موضوعات مرتبط با شرح وظایف روحانی مسجد و هیات امنا، نهادهای فرهنگی مستقردر مسجد پرداخته شده است؛ ضمن اینکه در سند مذکور پیوست همه ادارات و دستگاه های اجرایی تدوین شده و پس از تصویب و رونمایی به آنها ابلاغ می شود.

وی گفت: در تهیه این سند ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بوشهر، سازمان تبلیغات اسلامی استان، اداره کل اوقاف، سازمان بسیج مساجد و محلات و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر همکاری داشته اند..

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در پایان اظهار کرد: این مراسم فردا چهارشنبه 16 شهریور ساعت 9 صبح  در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر و در محل سالن کوثر استانداری برگزار می شود.

کلمات کلیدی: سند چشم انداز