امنیت عمومی از مهم‌ترین مسائل هر جامعه است
امنيت عمومي از مهم‌ترين مسائل هر جامعه است
حجت الاسلام و المسلمین رنجبر:

امنیت عمومی از مهم‌ترین مسائل هر جامعه است

نشست کميته اجتماعي و امنيتي روستاي درودگاه با همت کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) جهت رفع معضلات و مشکلات روستا برگزار شد.
شناسه خبر : 29907 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر:  نشست کمیته اجتماعی و امنیتی روستای درودگاه با همکاری کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) و حضور اعضای کمیته و فرماندهی انتظامی بخش سعدآباد در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی دهیاری درودگاه برگزار شد.

خواجه عضو کمیته اجتماعی روستا در این نشست اظهار داشت : جهت مبارزه با مشکلات اجتماعی باید از تمام ظرفیت های موجود در  بخش، مثل نیروی های انتظامی، دستگاه قضایی و مجموعه درون روستا بهره گرفت .

در ادامه حجت الاسلام  رنجبر روحانی مستقر بیان داشت: اگرهر بخش در جامعه نقش خود را درست ایفا کنند مشکلات اجتماعی و امنیتی روستا حل خواهد شد.

وی یکی از راهکارها جهت حل مشکلات اجتماعی روستا را احیای دوباره نقش واقعی و اجتماعی مساجد در روستا عنوان کرد و همچنین هم افزایی و همکاری میان مجموعه های دولتی و مردم نهاد را عامل دوم دانست .

در ادامه تقی نژاد دبیر کمیته اجتماعی و امنیتی روستا اظهار داشت : با نامه نگاری های انجام شده مجموعه روستا و رایزنی و تلاش‌های قابل تقدیر رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی امتیاز احداث پاسگاه انتظامی به درودگاه تعلق گرفته است که با استقرار این نهاد امنیت عمومی روستا بیش از بیش افزایش پیدا می کند .