برگزاری پویش خانوادگی غدیر با همکاری کانون‌های مساجد شهرستان دیلم
برگزاري پويش خانوادگي غدير با همکاري کانون‌هاي مساجد شهرستان ديلم

برگزاری پویش خانوادگی غدیر با همکاری کانون‌های مساجد شهرستان دیلم

همزمان با فرارسيدن دهه امامت و ولايت پويش خانوادگي با موضوع غدير با همکاري بنياد بين‌المللي غدير و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان ديلم برگزار مي شود.
شناسه خبر : 29182 تاریخ انتشار : ۵ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان بوشهر: زهره محنایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم ضمن تبریک  این اعیاد خجسته در این ارتباط گفت: این ایام فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با واقعه غدیر و شخصیت امام علی(ع) است.

 محنایی هدف از انجام برنامه های فرهنگی تبلیغی با بهره مندی از فضای مجازی را تبیین ارزش ها در جامعه عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط ویروس منحوس کرونا برنامه های فرهنگی هنری نقش به سزایی در جهت تبلیغ و اطلاع رسانی احیای صحیح فرهنگ غدیر را در جامعه به دنبال دارد.

وی هدف از برگزاری این پویش خانوادگی را در شهرستان دیلم آشنایی کودکان و نوجوانان با موضوع غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت دانست و اظهار داشت: باید از زندگی ایشان الگوهای رفتاری و گفتاری استخراج کرده و این الگوها را در جامعه ترویج دهیم.  

محنایی با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری بنیاد بین المللی غدیر شهرستان دیلم در راستای گرامیداشت دهه امامت و ولایت بصورت مجازی برگزار می شود، بیان داشت : علاقمندان جهت شرکت دراین پویش بزرگ عید غدیر می توانند با ارسال تصاویر از جشن خانوادگی، نصب پرچم، نقاشی، شعرخوانی، دکلمه خوانی، قصه گویی، کتابخوانی به شماره تلفن ۰۹۱۷۲۴۱۰۰۴۸ دراین برنامه فرهنگی هنری ومذهبی شرکت نمایند.

کلمات کلیدی: پويش غدير