مسابقات حفظ سوره به همت دارالقرآن بسیج
مسابقات حفظ سوره به همت دارالقرآن بسيج

مسابقات حفظ سوره به همت دارالقرآن بسیج

مسابقات حفظ سوره به همت دارالقرآن بسيج و با همکاري کارگروه قرآني در موسسه قرآني سبحان شهرستان ديلم برگزار شد.
شناسه خبر : 28977 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش  ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: مسابقه حفظ سوره به همت دارالقرآن بسیج وبا همکاری کارگروه قرآنی در موسسه قرآنی سبحان شهرستان دیلم برگزار شد.

دبیر کار گروه قرآنی با اشاره به اهمیت جایگاه قرآن کریم در جامعه گفت: با وجود محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، آموزش  قرآن کریم در موسسات با رعایت پروتکالهای بهداشتی برگزار می شود.

سید نبی الله موسوی هدف از برگزاری این مسابقات را بهره مندی معنوی  و همچنین ارتقاء و توسعه  قرآنی   شرکت کنندگان اعلام نمود و افزود: اجرای همچنین برنامه هایی در حوزه قرآن زمینه سازی برای جذب حفظ قرآن را درپی خواهد داشت.

وی بیان داشت: مسابقات حفظ سروه در طول سال به مدت 5 بار به فاصله زمانی هردو ماه یک بار برگزار می شود و در پایان هر مسابقه به برگزیدگان و شرکت کنندگان  هدایایی از طرف کارگروه قرآنی اهداء خواهد شد.

 موسوی خاطرنشان کرد: مسابقه حفظ سوره ملک، حجرات و حقه در بخش برادران و خواهران از سن 18 سال به بالا برگزار شد که استقبال بسیار خوبی جهت شرکت در این مسابقه قرآنی شکل گرفت.

گفتنی است موسسه قرآنی سبحان آمادگی ثبت نام در سن های مختلف را جهت آموزش، مفاهیم، حفظ قرآن کریم و زمینه های آموزشی رافراهم نموده است.

 موسوی گفت: علاقمندان می توانند جهت شرکت در این کلاسهای آموزشی به نشانی دیلم جنب شهدای گمنام شهرستان دیلم مراجعه نمایند.

گفتنی است کارگروه قرانی در راستای ترویج و تبلیغ و جذب استعدادهای قرآنی و پررنگ کردن فعالیتهای قرآنی در طول سال 1400 برنامه های مختلفی را دراین راستا با همکاری کلیه نهادها و سازمانها انجام خواهد داد.

کلمات کلیدی: مسابقات حفظ سوره