افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی رضوی
افتتاحيه نمايشگاه آثار برگزيده جشنواره هنرهاي تجسمي رضوي
فاطمه کرمپور

افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی رضوی

آيين افتتاحيه نمايشگاه آثار برگزيده جشنواره هنرهاي تجسمي رضوي ويژه دهه کرامت با حضور استاندار و مسئولين ارشد استان در نگارخانه 9 دي برگزار شد.
شناسه خبر : 28265 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۱

  به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان بوشهر: افتتاحیه نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنرهای تجسمی رضوی ویژه دهه کرامت طی آیینی با حضور استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس انجمن سینمای جوانان، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولین عالی رتبه استان بوشهر همزمان با بازگشایی نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری 9 دی، در بوشهر برگزار شد.

عبدالکریم گراوند با بیان اینکه در این نمایشگاه 40 اثر تجسمی با موضوع امام رضا (ع)  ارائه شده است، خاطر نشان کرد: نمایشگاه مجتمع فرهنگی و هنری بوشهر شامل بخش موزه‌ای و گالری است که برنامه‌های مختلف هنری در آن عرضه می‌شود.

وی افزود: استانداری بوشهر در این بازدید با اختصاص 50 میلیون تومان برای بخش موزه‌ای نمایشگاه موافقت کرد

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر همزمان با دهه کرامت ۴۰ ویژه برنامه که شامل نمایشگاه مجازی کتاب، مسابقات نقاشی و عکس و جشن‏‌های دهه کرامت است ، برگزار می‌‏شود. 

فاطمه کرمپور افزود: در نمایشگاه آثار برگزیده جشنوارههای تجسمی رضوی ویژه دهه کرامت ۴۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور به معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه یاد شده از30خرداد به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی ۹ دی بوشهر از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح پذیرای بازدیدکنندگان است.

کرمپور اظهار داشت: پویش فرهنگی، رونمایی از کتاب اشعار آیینی مذهبی اثر نادری و برگزاری یک سری برنامه‏‌های فرهنگی بر بستر فضای مجازی از دیگر برنامه‏‌های استان بوشهر در این مناسبت است.

کلمات کلیدی: نمايشگاه دهه کرامت