برگزاری آیین شعر کرامت
برگزاري آيين شعر کرامت
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم

برگزاری آیین شعر کرامت

به مناسبت دهه کرامت عصر شعر کرامت در شهرستان ديلم با همکاري اداره فرهنگ و ارشاد و انجمن شعر و ادب برگزار شد.
شناسه خبر : 28264 تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)از استان بوشهر همزمان با دهه کرامت محفل شعری با نام عصر شعر کرامت با همکاری انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم برگزار شد.

این محفل با شرکت شاعران جوان و بارعایت پروتکل های بهداشتی در محل انجمن ادبی این شهر برگزار شد.

زهره محنایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دیلم طی گفتگوی تلفنی دراین ارتباط ضمن تبریک این ایام گفت:  امام رضا (ع)  و حضرت معصومه( س) آموزگاران تقوا، علم و معرفت هستند که در حقیقت ولی نعمتان کشور ما محسوب می شوند.

وی به نقش هنر درجهت ترویج فرهنگ دینی و معنوی پرداخت و اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری درجامعه همیشه نقش بسیار مهمی در جهت ترویج و انتقال مفاهیم و ارزشهای دینی و معنوی را داشته، و پرداختن به این مقوله موجب تقویت و انتقال آن به جامعه را در پی داشته است.

مسئول انجمن ادبی شهرستان دیلم در این نشست با تبریک دهه کرامت گفت: هدف اصلی این محفل ادبی به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و گرامیداشت رور دخترو دهه کرامت با هدف تشویق و ترغیب علاقمندان به خصوص شاعران برگزار شده است.

مهدی بشیری مسئول انجمن ادبی شهرستان دیلم با تأکید بر تبیین جایگاه حضرت رضا(ع) و اندیشه ناب فرهنگ رضوی به زبان شعر، اظهار کرد: برگزاری محافل شب شعر نقش بسزایی در بیان اندیشه‌های رضوی، ترویج شعر و ایجاد ساختارهای فرهنگی دارد

گفتنی است در این محفل ادبی مهدی بشیری، مختارتنگسیری، فتع الله علیمرادی، حمید مرادی، جعفر وزیری ، مرضیه رشتی ،خیری خلیفه نژاد و معصومه زمردی به قرائت اشعار خود به مناسبت دهه کرامت پرداختند.